אלפין מוסיפה S - ומחזקת את ה-A110
חטיבת מכוניות הספורט של רנו מציגה גרסת קצה למכונית הספורט הצרפתית, עם הבטחה לביצועים והתנהגות כביש משופרים
מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין של ה-A110S מקבל לחץ גדישה גבוה יותר (ב-0.4 באר) מה-A110 הרגילה, ובכך ניתן להגדיל את ההספק המרבי ל-292 כ"ס (40 כ"ס יותר). מלבד זאת, לדברי אלפין נמתח ב-S שיא המומנט על-פני רצועת סל"ד רחבה יותר (מ-2,000 עד 6,400 סל"ד), ובכך הופך המנוע לקל יותר לניצול מיטבי. המשך שרשרת ההנעה נותר ללא שינוי - תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה אחורית. הביצועים שופרו במעט - 4.4 שניות ל-100 קמ"ש (עשירית שניה פחות), ו-260 קמ"ש מרביים.
אלפין ביצעה שינויים למערכת המיתלים עם קפיצים ובולמי זעזועים קשיחים ב-50% ומוטות מייצבים עבים יותר (קשיחים ב-100%) המנמיכים קלות את המרכב (בכחצי ס"מ) ומשפרים את התחושה וההתנהגות בעיקר במהירויות גבוהות ללא פגיעה משמעותית בנוחות הנסיעה - כך אלפין. בלמי ברמבו גדולים יותר (320 מ"מ מלפנים ומאחור) שמוצעים כאופציה בגרסה הרגילה הם ציוד תקני ב-S. שינויים נוספים: בקרות היציבות והמשיכה כוילו מחדש ולצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S יש תרכובת חדשה.
