שתף קטע נבחר

זה רשמי: הונדה CR-V חדש, החל מ-213 אלף שקל

יבואנית הונדה מתחילה לשווק CR-V חדש עם יחידת הנעה מודרנית, מערכות בטיחות מתקדמות ולראשונה עם אופציה לשבעה מקומות ישיבה. המחיר התייקר משמעותית לעומת הדגם היוצא

יבואנית הונדה מתחילה לשווק את ה-CR-V החדש, דור חמישי בשושלת, שנוחת אצלנו כשנתיים וחצי לאחר השקתו. כפי שנחשף כאן בעבר, תג המחיר יהיה גבוה משמעותית מהדגם היוצא ויתחיל ב-213 אלף שקל לגרסת חמישה מושבים ו-233 אלף שקל לשבעה. בכך הוא מדלג מהקטגוריה המקורית בה התחרה בטויוטה ראב4, מאזדה CX5 וסובארו פורסטר, לכיוון גרסאות בכירות לסקודה קודיאק ויונדאי סנטה פה.

 

 

ה-CR-V יוצע ברמת אבזור אחת הכוללת מסך מגע בגודל "7 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.

 

הונדה CR-V ()

בישראל הוא יוצע רק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, אך לא עם יחידה היברידית שמוצעת באירופה וצפויה להיות שם הפופולארית ביותר לדגם. המנוע מפיק 193 כ"ס ו-24.8 קג"מ וישודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-10 שניות והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש (2.3 שניות פחות ו-18 קמ"ש יותר מהדגם היוצא). צריכת הדלק הרשמית עומדת על 14 ק"מ לליטר.

 

הונדה CR-V ()

כבסיס משמשת פלטפורמת הסיוויק העדכנית, עם מרכב קשיח מבעבר, מיתלים בתצורה דומה (מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור) שתוכננו מחדש וההגה שכויל בהתאם. מרווח הגחון גדל ב-4.3 ס"מ (20.8) ומערכת ההנעה הכפולה מהירה יותר בהעברת הכוח לאחור, אמורים לשפר את יכולת השטח המוגבלת של הדגם היוצא.

 

הונדה CR-V ()
הדגם החדש קצר מקודמו בחצי ס"מ (460 ס"מ), דומה בגובהו (169 ס"מ) אך רחב ממנו ב-3.5 ס"מ (185.5 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-3 ס"מ (266 ס"מ). תכנון מחדש של תא הנוסעים אמור להעניק לנוסעים מרחב מחיה נדיב יותר, ולדברי הונדה גדל מרווח הרגליים ליושבים מאחור ב-5 ס"מ.

 

הונדה CR-V ()

למושבי השורה השנייה כיוון מרחק לטובת נוסעי השורה השלישת. נפח תא המטען נותר כמעט ללא שינוי (561 ליטר עם שורה שלישית מקופלת, 28 ליטר פחות מהדגם היוצא) וכשהיא בשימוש נותר נפח צנוע של 150 ליטר בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים