שתף קטע נבחר

מבחני ריסוק: ריינג' רובר וסיטרואן עם 5 כוכבים (וכוכבית)

מבחני ריסוק חדשים של ארגון EuroNCAP חושפים פעם נוספת את חשיבות מערכות הבטיחות האקטיביות להשגת ציון מרבי. סיטרואן C5 איירקרוס החדש קיבל ציון של ארבע כוכבים בלבד עם המערכת הבסיסית וציון מרבי רק עם המערכת המתקדמת

ארגון הבטיחות EuroNCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק לשני דגמים חדשים, ריינג' רובר איווק וסיטרואן C5 איירקרוס . התוצאות שהשיגו מבהירות פעם נוספת את חשיבות מערכות בטיחות מתקדמות ואקטיביות לשקלול הציון הסופי.

 

 

סיטרואן C5 איירקרוס נבחן בשתי גרסאות, האחת בעלת מערכת בטיחות בסיסית המבוססת מצלמה ועמה הוא קיבל ציון של ארבעה כוכבים, נמוך מהמקובל ברכבים חדשים כיום. השנייה היא מערכת בטיחות המוצעת כאופציה בתוספת תשלום, המוסיפה גם רדאר ומאפשרת לשפר את יכולת מערכת הבלימה האוטונומית, הן בטווח ממהירות גבוה יותר בנסיעה בכביש מהיר והן בתוך העיר עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים. עם מערכת זו קיבל רכב הפנאי הצרפתי ציון מרבי של חמישה כוכבים.

 

מבחן ריסוק סיטרואן C5 איירקרוס ()

שתי הגרסאות נבדלות גם בדירוג ההגנה בתחומים השונים, לטובת המערכת המתקדמת יותר. 87% לעומת 89% בהגנה על מבוגרים, 67% לעומת 58% בהגנה על הולכי רגל ו-82% לעומת 75% על מערכות הבטיחות. בהגנה על ילדים זכו שתי הגרסאות בציון 86%.


מבחן ריסוק ריינג' רובר איווק ()

רכב הפנאי הבריטי זכה לציון מרבי של חמישה כוכבים. האיווק זכה לדירוג גבוהה בכל אחד מהפרמטרים 94% בהגנה על מבוגרים, 87% על ילדים, 72% להולכי רגל ו-73% למערכות הבטיחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מבחן ריסוק סיטרואן C5 איירקרוס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים