שתף קטע נבחר

לקוחות נאופלם: "רוצים להחזיר את הכלים"

בעקבות תחקיר כלבוטק לפיו נמצאו רמות גבוהות של קדיום ועופרת בסירים ומחבתות החברה, לקוחות מתלוננים: נאופלם יצאו במבצעים עמוקים רגע לפני התחקיר, ובשירות הלקוחות לא עונים. נאופלם עונה לשאלות: "הכלים בטוחים לשימוש ויש לנו ביד את כל הבדיקות הנכונות שמוכיחות זאת"

"בשעות הצהריים ואחר הצהריים אי אפשר היה להשיג את שירות הלקוחות של נאופלם. הקווים לא היו תפוסים, פשוט לא היה מענה", כתבה לקוחה ל-ynet. "בסניף של רשת פורשף בת"א אמרו לי שאי אפשר להחזיר את הכלים".

 

 

לקוחות נאופלם חוששים. בעקבות שידור תחקיר כלבוטק אתמול (ב') הם מבקשם לדעת האם כלי הבישול שברשותם עלולים לכאורה לסכנם, אך בשירות הלקוחות לא היה מענה. הזריזים שבהם פתחו קבוצה בפייסבוק בשם "נפגעי נאופלם" שכמה מחבריה כבר גיבשו תביעה ייצוגית על סך 55 מיליון ש'. לקוחות אחרים חוששים שקנו מוצרים במבצע, שייתכן שלא ישתמשו בהם. כל זאת על רקע הטענות של נאופלם כי מוצריהם בטוחים לשימוש והתחקיר לא היה מדויק.

 

קניתי שישה כלים. אפשר להחזיר?

"בשבועיים האחרונים היתה לנאופלם 'מכירת חיסול'" טוען פואד לקוח החברה ל-ynet, שקנה מוצרי נאופלם באתר מכירות באינטרנט. "קניתי סיר שעלה 70 שקל במקום 350 שקל ושתי מחבתות ב-200 שקל. זה ממש מרגיז לגלות שקניתי בזול והמוצר לא בהכרח בטוח".

 

גם לקוח בשם שלומי אמר ל-ynet: "נאופלם יצאו במבצעים חסרי תקדים רגע לפני שידור כלבוטק. הייתי ב'דרך האוכל' לפני שבוע וחצי וראיתי שפתאום צץ שם דוכן של נאופלם וניסו לדחוף לי מחבת שעולה 300 שקל ב-70 שקל או צמד מחבתות וספריי במבצע מיוחד. ואלה מוצרים מאוד יקרים, 300-200 שקל כל אחד".

 

נגה, לקוחת נאופלם אמרה ל-ynet: "המבצעים לפני התוכנית היו מטורפים. לשם השוואה, במבצע בינואר, קיבלתי הנחה של 100 שקל על סיר שעלה 400 שקל. זה כלום לעומת ההנחות המטורפות שרצו בשבוע האחרון. כמובן שקניתי. האם אפשר להחזיר את הכלים?"

 

בעמוד הפייסבוק של נאופלם יש פניות רבות של לקוחות מודאגים. "קניתי בשנה האחרונה שישה כלים של נאופלם. מה עושים"? כתבה לקוחה בשם מיכל. קלרה: "הייתי מאוד רוצה שיחזירו לי את כספי עבור הסירים שאותם קניתי ומתברר שצריך לזרוק אותם לפח". וליאור כתב: "בבקשה פרסמו היכן ניתן להחזיר את הכלים שלכם ולקבל את הכסף בחזרה. יש לי 3 מחבתות שלפי ממצאי המעבדה סכנה לבריאות".

 

למרות חששות וכעס הצרכנים, כרגע נראה שנאופלם לא תאפשר ללקוחות להחזיר מוצרים, משום שהחברה מתעקשת שהם בטוחים לשימוש, והדבר יוכח על-ידם. חברות מתחרות אגב, מדווחות על הצפה גם בשירות הלקוחות שלהן. לטענתן עלה הבקוש לכלי נירוסטה.

 

נאופלם עונה לשאלות 

מדוע אין מענה בשירות הלקוחות?

  

"אנחנו מוצפים מהבוקר בעשרות פניות של לקוחות שהתוכנית הצליחה להפחיד אותם ואנחנו נותנים מענה אישי לכל פנייה ופנייה, אנחנו שולחים לפונים בדיקות וממצאים מכל העולם עם תוצאות בטוחות וחיוביות.

 

"במקביל פתחנו מקום לשאלות ותשובות כדי לענות מהר יותר גם באתר נאופלם וגם בעמוד הפייסבוק שלנו כדי שנוכל להיות זמינים ולא לעכב טלפונית אף לקוח עם שאלות פתוחות".

 

האם יצאתם במבצעים עמוקים בשבוע וחצי שלפני שידור תחקיר כלבוטק?

 

לצערנו אנחנו יודעים על הכתבה מיום שני האחרון בשעות אחר הצהרים, זאת הפעם הראשונה והיחידה שפנו אלינו מכולבוטק וביקשו מאיתנו תגובה לקראת השידור, מאותו הרגע גם התחילו הפרומואים. המבצעים שלנו לא קשורים לתוכנית. חלקם הם מבצעי סוף שנה על מלאי שקיים בחנויות, רגע לפני הגעת מלאי חדש לקראת חג הפסח, במהלך כל חודש דצמבר מתקיימים מבצעי סוף השנה ללא קשר לתוכנית.

 

"המבצעים עמם יצאנו מתחילת דצמבר היו לקראת חנוכה וכללו מבצע של מעל קנייה של 250 שקל ניתן לרכוש סיר טיגון עמוק לחנוכה במחיר 69 שקל בלבד. לצערנו על תחקיר התוכנית ידענו רק ביום שני האחרון (שבוע לפני השידור) כאשר פנתה אלינו התכונית לקבלת תגובה". 

 

האם אפשר להחזיר כלים שנקנו לאחרונה?

 

"אין סיבה הכלים בטוחים לשימוש ויש לנו ביד את כל הבדיקות הנכונות שממחישות ומוכיחות זאת (הבדיקות מפורסמות באתר נאופלם). מטרת התוכנית היתה להפחיד את הציבור ואת חלקכם היא הצליחה להפחיד, ההפחדה באה בעקבות פנייה של מתחרה שלנו ברגע זה מוגשת תביעה כנגד התוכנית על הוצאת דיבה. הכלים בטוחים לשימוש, יש לנו אסמכתאות מכל רחבי העולם להוכיח זאת, הכלים של נאופלם העולמית ברגע זה נמכרים לכבוד חג מולד באתר אמזון העולמית לפי התקנים של בדיקות ה- FDA האמריקאי ותהיו בטוחים שהכלים תקינים ולא רעילים כפי שהוצגו בתוכנית.

 

"חשוב לציין שרשת פורשף קונה כלים מחברת נאופלם הישראלית ורשאית לעשות מבצעים בלעדיים לרשת עצמה. נאופלם ישראל הנה חברה המפיצה את הכלים הקוריאנים שנמכרים ב-65 מדינות ואין מה לחשוש שבגלל מבצע זה או אחר בנקודת מכירה מסוימת, יש בעיה כל שהיא עם הכלים. הכלים בטוחים לשימוש ונבדקו ברמה העולמית הכי גבוהה שיש במעבדות בקוריאה, יפן, שוויץ, בלגיה וגרמניה – מדובר במדינות עם תקנים מסודרים מהמחמירות בעולם.

 

"כל הבדיקות מפורסמות באתר של נאופלם ונשמח אם יצא לכם לקרוא אותן ולראות גם חוות דעת של מומחים בתחום על הבדיקות הללו לעומת הבדיקה הלא נכונה שנעשתה בתוכנית כלובוטק. חשוב לזכור שאנחנו נמצאים בתקופה של סוף שנה וכל המותגים והחברות בישראל יצאו במבצעי סוף שנה לקראת הגעת קולקציות ומלאי חדש עבור פסח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
נאופלם. "שולחים לפונים בדיקות וממצאים מכל העולם"
מומלצים