שתף קטע נבחר

אל על: המטוס קורקע, סעו באוטובוס לאילת

קבוצת חברים מהעבודה הזמינה טיסה לאילת, אך בגלל תקלה, המטוס של אל על נשאר בלונדון והחברה העמיסה את הנוסעים על שני אוטובוסים עם בייגלה וקולה, כולל דיילת שאמרה להם: "טיסה נעימה". אל על: "הנוסעים יקבלו החזר ופיצוי"

החופשה באילת של עינת וחבריה לעבודה התחילה בשיחת טלפון משונה. "ב-4:30 צלצל הסלולרי שלי והקשבתי להודעה מוקלטת מאל על", היא מספרת. "לפי ההודעה, הטיסה לאילת שהזמנתי ל-7:25 בוטלה. עלי להגיע לשדה התעופה ומשם יעבירו אותנו לאילת באוטובוס. חשבתי שזה הדבר הכי הזוי ששמעתי, אבל קיבלתי הודעה זהה ב-SMS. שיפשפתי את עיני אך ההודעה עדיין היתה שם".

 

עוד ב-ynet צרכנות :

 

עינת עמדה לטוס לחופשה קבוצתית באילת עם חבר'ה מהעבודה ומצאה את עצמה מועמסת על אוטובוס עם בייגלה וקולה. "תכננו נופש באילת של 3 ימים, חלקנו קבעו להגיע לשם עם אוטובוס שיצא ממקום העבודה, חלקנו, כולל אני, הזמינו טיסות באופן עצמאי.

  

אחרי שקיבלתי את שיחת הטלפון המפתיעה, ניסיתי להתקשר לאל על. לקח לי זמן, אך בסוף הגעתי לנציג. הוא הסביר לי שהמטוס מקורקע בלונדון בגלל תקלה, ו'אל דאגה, תגיעו לנמל התעופה, דואגים לכם לאוטובוסים'. שאלתי אותו אם אין טיסות מאוחרות יותר, כך שנוכל להשתבץ בהן, בכל זאת, אל על זו חברה תעופה גדולה, זה לא הגיוני. 'לא', הוא אמר, 'אין מקומות וזה המצב כרגע'".

 

יאללה לאוטובוסים וקדימה לאילת

כשהגיעה עם חברות לשדה התעופה, אמרו להן הפקידות שאין קשר בין קרקוע המטוס לבין מטס פעילי השמאל, וסירבו להעבירן לטיסות של ישראייר או ארקיע. "אמרו שאי אפשר, שנלך לאוטובוסים", היא מספרת. 

 

"עמדו שם שני אוטובוסים, לצידם עמדה דיילת שאפילו אמרה לנו 'טיסה נעימה', כנראה כי היא רגילה לטיסות. העלו אותנו לאוטובוסים, עם קולה ובייגלה, שכנראה היינו צריכים לקבל במטוס וקדימה לאילת. הנהג אפילו לא נסע על כביש 6.

 

"במשך כל הנסיעה, לא דיברו איתנו כלל על החזר כספי. כשפנינו, אמרו לנו: 'פקססו בקשה בפקס'. כלומר, אנחנו צריכים לרדוף אחריהם. שום פיצוי על זה שהנסיעה התארכה כיוון שזו לא טיסה, על שאנשים הפסידו פגישות. חלקנו קיבל הודעת SMS על הנחה של 100 שקל בטיסות אל על לאירופה ובזה הסתיים העניין. הגענו לאילת ב-12:00, טעונים וכעוסים, אך אנחנו בבילוי אז משתדלים שלא להתרגז".

 

מאל על נמסר בתגובה: "החברה מתנצלת על אי הנעימות שנגרמה לנוסעים. בשל תקלה במטוס שהיה אמור לטוס ונתקע בלונדון, נמצאו לחלק מהנוסעים פתרונות בחברות תעופה אחרות ויתר הנוסעים הועברו באוטובוס לאילת. הנוסעים שהועברו באוטובוס, יקבלו החזר עבור הטיסה ופיצוי. אנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לנוסעים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
אילת. הזמנת טיסה? קבל אוטובוס
צילום: שירי הדר
מומלצים