מה חיפשו עובדי סופר-פארם ב"חתול והכלב"?
הרשת תקיים תחרות בישול בין 6,000 עובדיה - ממסדר המדפים ועד מנכ"ל הרשת - כשהזוכים יטוסו למסע קולינרי באיטליה. השופט בתחרות - השף שאול בן אדרת
לאחר שבשנה שעברה ערכה תחרות של "לרדת בגדול" בין כל עובדיה, סופר-פארם עורכת השנה תחרות בין עובדי כל הסניפים של "מאסטר שף".
עוד במדור קריירה:
טור: למה לא מעסיקים יהודי בשבת?
האם ניתן לפטר את המתעלל בחתול?כך תמשכו את צייד הראשים
החברה, המעסיקה מעל 6,000 עובדים בחנויות ובמטה החברה בהרצליה, עושה לעובדיה פעילויות גיבוש והנאה כלל רשתיות - "פעילויות רוח".
במסגרת תחרות "סופר שף", יתחרו ביניהם כל עובדי החברה על תואר "סופר שף" בניצוחו של השף שאול בן אדרת ("קימל", "התרנגול הכחול").
הפעילות החלה בחודש יוני כשהגמר הגדול ייערך באירוע השנתי של החברה בנובמבר. תחרות הבישול חולקה לכמה שלבים.
מסיבות
בשלב ראשון שמסתיים בימים אלו, מתקיימת תחרות לבחירת המועמד מכל סניף. התחרויות בסניפים מתקיימות במסיבה הכוללת שלושה סניפים במקומות שונים ברחבי הארץ: מועדון "החתול והכלב" היה הלוקיישן של סניפי תל אביב, סניפים אחרים עשו בבריכות וקאנטרי ברחבי הארץ. סופר-פארם מימנה את האלכוהול והדי.ג'י וכן את הקמת מטבח השטח בכל אחד מהמקומות.
לכל מסיבה הובאו המנות המשתתפות כשצוות שופטים התבקש לדרג ולתת ציונים בהתאם לנראות, מקוריות וכמובן טעם. כל מנצח מסניף זכה בסכין בישול ובסינר של סופר-שף.
חצי גמר
הזוכים בתחרות בתוך הסניפים עולים להתמודדות מול עמיתיהם באותו אשכול (סופר-פארם מחולקת לעשרה אשכולות) וכן במשרד המרכזי יתחרו בין המחלקות השונות. מכל אשכול תיבחר המנה שתעפיל אל הגמר.
הגמר
11 המנצחים – מהאשכולות והמשרד יתחרו ביניהם על במת היריד השנתי בנובמבר מול קהל של למעלה מאלף מנהלים מהסניפים והמשרדים. הפיינליסטים יצטרכו לבחור מוצרים מהדוכן שיוצב במקום ולבשל בשעתיים שתי מנות לבחירה.
המתמודדים יכינו שתי דוגמאות מכל מנה: אחת לתצוגה ושנייה לשיפוט. כל זאת תוך כדי סיקור ותחקיר של השף, שאול בן אדרת. חבר השופטים מורכב מאנשי המשרד (20%) וצוות העובדים (80%). הזוכה הגדול יקבל טיסה זוגית יטוס לחו"ל הכוללת חוויה קולינרית.
ניצן לביא, המשנה למנכ"ל סופר-פארם אמר: "אחד הערכים של סופר-פארם הוא משפחה, ולא פשוט לשמור על ערך כזה כשמדובר במעל 6,000 עובדים. מצד אחד העובדים שייכים לחנויות, אך מצד שני מה שהופך את סופר-פארם לרשת מצליחה הוא גם החיבור החזק של המנהלים והעובדים למותג סופר-פארם ותחושת הגאווה שלהם".
"אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים, שמרגישים שמשקיעים בהם, שמחים יותר לבוא לעבודה ולתת שירות בעצמם. בכל פעם אנו מחפשים פעילות שתפתיע ותחדש".
