שתף קטע נבחר

הרשתות לא נערכו: יוניליוור דוחה את ההתייקרות

לא בגלל לחץ הצרכנים, אלא לבקשת החברות: חברת יוניליוור דוחה את עליית המחירים שתוכננה לאוקטובר - בחודש אחד. "בשל החגים וכדי להקל על הקמעונאים ליישם את המחירון החדש, החליטה החברה לדחות את תאריך כניסת תוקף המחירון", נמסר מהחברה. ההתייקרות תקיף עשרות מוצרים

חברת יוניליוור דוחה את ההתייקרות - לא בגלל לחץ הצרכנים, אלא לבקשת רשתות השיווק שלא הספיקו לעדכן מחירים. החברה, שהודיעה באוגוסט על ייקור מוצרים בעד 6% ב-10 באוקטובר, החליטה לדחות את המהלך לחודש נובמבר. מיוניליוור נמסר, כי "בשל החגים ובכדי להקל על הקמעונאים ליישם את המחירון החדש, החליטה החברה לדחות את תאריך כניסת תוקף המחירון החדש בכמה ימים".

 

 

יוניליוור, חברה בינלאומית וספקית מוצרי הצריכה השישית בגודלה בישראל, היתה הראשונה שהודיעה בחודש אוגוסט באופן רשמי על עליית מחירים אחרי החגים. בין מוצרי יוניליוור: מרכך הכביסה בדין, מוצרי הניקיון האישי דאב, מרגרינה בלו בנד, קורנפלקס תלמה, מיונז תלמה, גלידת שטראוס, מרקי קנור, מותגי הדאודורנטים אקס ורקסונה, השוקולדים של ורד הגליל, בייגל בייגל, וזלין, ליפטון ומרגרינה מזולה. 

 

בחודש ספטמבר הגישה יוניליוור מחירונים לרשתות השיווק לפיהם היא מייקרת את רוב מוצרי הדגל שלה. מדובר בכמה עשרות מוצרים, אולם כשמוסיפים לכך את כל הווריאציות של המוצרים - מגיעים ללמעלה מ-200 ברקודים.

 

לאחר יוניליוור הודיעו חברות נוספות על ייקור מוצרים, ביניהן אסם והחברה המרכזית למשקאות, יצרנית קוקה קולה. גם מחיר החלב הגולמי התייקר במהלך החג, מה שצפוי לגרור התייקרות של מוצרי החלב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים