שתף קטע נבחר

ב-2012 קנינו יותר: איקאה מדווחת על מכירות שיא

היקף המכירות של איקאה בישראל עמד אשתקד על 770 מיליון שקל, גידול של 14% לעומת 2010, אז פעלו לאחרונה שתי חנויות הרשת. סל הקניות הממוצע גדל ב-13% לעומת 2010. המוצרים שהכי אהבנו: קולבים, נרות וכוסות

רשת איקאה מדווחת היום (ב') כי מכירותיה ב-2012 בישראל הסתכמו בכ-770 מיליון שקל - גידול של 39% לעומת 2011, שנה בה פעלה רק החנות בראשל"צ (מאחר שהחנות בנתניה נשרפה), וגידול של 14% לעומת 2010, אז פעלו שתי חנויות הרשת - בראשל"צ ובנתניה. סל הקניות הממוצע גדל בשיעור של 13% לעומת 2010, ומספר המבקרים בחנויות במהלך 2012 היה כ-3.5 מיליון.

 

איקאה - כתבות נוספות:

  

לדברי שלומי גבאי, מנכ"ל רשת איקאה ישראל, מאז הכניסה של החברה לארץ היא הורידה פה מחירים בכ-11% בממוצע, ובקטלוג לשנת 2013 שהופץ בספטמבר, הורידה הרשת את המחירים בכ-4% בממוצע - למרות העלייה במחירי הייצור והשינוע.

 

עשרת המוצרים הנמכרים ביותר בכמויות ב-2012:

 

"התוצאות הכספיות הטובות מצביעות על הבעת האמון המתמשכת של הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת. אני שמח לומר כי הורדות המחיר לאורך השנים מוערכות מאוד על ידי הצרכנים, דבר שניכר בגידול במכירות לאורך השנים", אמר גבאי.

 

זמני ההמתנה הצטמצמו 

לדברי גבאי, הנתח של מכירות הריהוט בחנויות הרשת עמד השנה על כ-64% מהמחזור לעומת נתח מכירות האביזרים העומד על כ-36%. לפי איקאה, נתח הריהוט גבוה יותר בישראל בהשוואה לעולם. 

 

קולבי BUMERANG, המוצר הנמכר ביותר ב-2012 - 466,142 יחידות

 

לטענת איקאה, גם בתחום השירות היא רשמה הישגים, כאשר צמצמה את זמן ההמתנה בדלפקי השירות בחנויות ל-02:41 דקות בממוצע ב-2012, לעומת יותר מ-7 דקות בממוצע אשתקד, אז פעלה חנות ראשל"צ לבדה. זמן ההמתנה במוקד הטלפוני ירד מ-3 דקות בממוצע לחצי דקה בממוצע.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארון DOMBAS, המוצר הנמכר ביותר כספית - 3,900,650 שקל
ארון DOMBAS, המוצר הנמכר ביותר כספית - 3,900,650 שקל
מומלצים