שתף קטע נבחר

חייל שטורטר בפלאפון: התיקון שאינו נגמר

בפלאפון הציעו לחייל לבטח את הסלולרי שלו בחברה. אחרי חודשיים, המכשיר התקלקל. מאז חלפו שבועות והמכשיר, שנשלח 3 פעמים לתיקון, עדיין לא תוקן. פלאפון: "המכשיר לא נקנה דרכנו. התגלו מספר תקלות. נעשה את מרב המאמצים כדי לפתור את הבעיה"

אלישע, חייל ולקוח פלאפון, רכש את מכשיר הסלולר שלו באופן פרטי. הוא פותה להירשם לשירות ביטוח בפלאפון. מאז המכשיר התקלקל. אמנם אלישע לא רכש את הסלולרי שלו בחברת פלאפון, אבל כיוון שהחברה צירפה אותו לביטוח שלה - עליה לטפל במכשיר כאילו נקנה דרכה, אך אלישע טוען ששבועות עוברים והמכשיר שלו עדיין לא תוקן כראוי.

 

 

 

קרה לכם מקרה דומה? חייבו אתכם ביתר? ספרו לנו

 

"לפני כמספר חודשים, קיבלתי שיחה מנציגת שירות של פלאפון לגבי רכישת ביטוח למכשיר, גם אם לא רכשתי אותו דרך החברה, במחיר של 30 שקלים לחודש", סיפר ל-ynet.

 

"ההצעה נשמעה מפתה והסכמתי לה. לאחר כחודשיים המכשיר התחיל לעשות בעיות, המסך ריצד, האינטרנט נתקע ולפעמים המכשיר היה נתקע עד לרמה שצריך היה להפעיל אותו מחדש. למזלי היה לי ביטוח. הביטוח שהוצע לי בפלאפון. הלכתי לנקודת שירות של החברה שם נאמר לי ששליחת המכשיר לתיקון תעלה לי 500 שקל, משום שאין לי מספיק ותק בביטוח. כיוון שאני חייל ואין לי את הסכומים הללו, נאלצתי לוותר.

 

"לאחר כשבועיים המכשיר כבר לא יכל להידלק ונאלצתי לחזור לחברה. הלכתי לחנות באשקלון שם נאמר לי שהתיקון עכשיו יעלה לי רק 150 שקל מכיוון שכבר צברתי ותק. המכשיר נשלח לתיקון וכעבור שבוע, אחרי שהייתי עם מכשיר חלופי די מעפן, שניתן לי בפלאפון, חזרתי לקחת את המכשיר שלי מתיקון. שם נאמר לי שאיפסו לי את המכשיר ועידכנו גרסה. אחרי שכבר הלכתי, התברר לי שלא תיקנו שום דבר וכל הבעיות חזרו על עצמם".

 

הבעיה היא בסוללה. או שלא

אלישע שוב נאלץ למצוא זמן פנוי כדי להיטרטר בחזרה לפלאפון. "חזרתי אליהם והם שלחו שוב את המכשיר לתיקון וכעבור שבוע שוב חזרתי לשם, הפעם כדי לגלות שלפי טענתם הבעיה היא בסוללה ואני צריך לרכוש סוללה חדשה", סיפר. "הלכתי לחנות אחרת. קניתי סוללה חדשה, אך בניגוד לעצת פלאפון זה לא עבד: המכשיר עדיין לא עובד כמו שצריך ואין קליטה.

 

"חזרתי מיד לחברה. אחרי פגישה עם טכנאי, התברר לי שבזמן שאיפסו לי את המכשיר נשלחה לי התראה לפלא שאומרת שאני צריך לעדכן גירסה ולכן המכשיר התאפס ואין קליטה כמובן וצריך לשלוח אותו שוב לתיקון. כלומר שלחתי את הסלולרי שלי 3 פעמים לתיקון ואני ובל חודש שלם עם נייד חלופי גרוע והבעיה עדיין לא נפתרה". 

 

 

מפלאפון נמסר בתגובה: "הלקוח הצטרף לשירות תיקונים בחברתנו לפני כארבעה חודשים עם מכשיר שרכש באופן פרטי ולא דרכנו, כאשר בחודש הראשון קיבל את השירות ללא עלות.

 

"לצערנו במכשיר התגלו מספר תקלות שונות בתוך כמה שבועות, גם כתוצאה מנזק לקוח, עקב עדכון לא תקין של תוכנה, ולכן נזקק מספר פעמים לשירותי מעבדה.

 

"התשלום, כבכל שירות תיקונים, התבצע נקודתית לאחר כל תיקון והוזל בהרבה בעקבות המנוי לשירות. לגופו של עניין, אנו בקשר עם הלקוח ונעשה את מרב המאמצים, על מנת לפתור את הנושא לשביעות רצונו".

פורסם לראשונה 25/01/2015 16:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים