שתף קטע נבחר

הזמנה שנשלחה בדואר מהיר - הגיעה אחרי החתונה

בני הזוג דויטש שלחו הזמנות לחתונתם חודש לפני האירוע בשירות "דואר 24" כדי שהן יגיעו ליעדן תוך 24 שעות - אך חלק מהאורחים כלל לא קיבלו את ההזמנה ואחד מהם קיבל אותה 56 יום לאחר שנשלחה. דואר ישראל: "מדובר במקרה חריג"

הבעיות בדואר ישראל לא נגמרות. חתונה אמורה להיות היום השמח ביותר של זוג צעיר שהחליט לחגוג את היום המיוחד עם המשפחה והחברים הקרובים שיחגגו איתם את המאורע המרגש, אך במקרה של אבישג ובני ממרכז הארץ הדברים קרו קצת אחרת.

 

יש לכם תלונה על הדואר או על כל חברה אחרת? כיתבו לנו >>

הדואר כשל: תימשך הייצוגית בעניין 'דואר 24'

מצפים למכתב? חכו 6 שנים

בלגן בדואר ישראל: סלולרי נעלם ודרכון מעוכב

 

השניים החליטו להתחתן בתאריך 4.9.2015 ושלחו את ההזמנות לאורחים חודש לפני מועד החתונה "בדואר 24"  כלומר - מהיום למחר, בגלל הבעיות הידועות בדואר, אך לצערם הרב חלק מהמוזמנים קיבלו את הדואר לאחר 56 ימים ממועד השליחה. 

חלק מההזמנות היגוע 56 ימים לאחר שנשלחו (צילוםמסך פייסבוק) (צילוםמסך פייסבוק)
חלק מההזמנות היגוע 56 ימים לאחר שנשלחו

הזוג הנשוי הטרי אבישג ובני דויטש סיפרנו לנו: "החלטנו להתחתן בתאריך 4.9.2015 ובגלל שאנחנו מודעים לבעיות הרבות שיש בדואר ישראל החלטנו ללכת על בטוח ולשלוח את ההזמנות חודש לפני (בתאריך 4.8.2015) עם שירות שנקרא 'דואר 24' אשר אמור להגיע ליעד ביום העוקב למחרת ועלות השירות היא 4.30 למעטפה. כשהתקשרנו לאורחים על מנת לאשר הגעה בטלפון מספר ימים לפני החגיגה הגדולה, התבשרנו כי לא מעט מוזמנים כלל לא קיבלו את ההזמנה.

 

"למזלנו, בגלל שגם התקשרנו לאורחים לפני האירוע, אז אף אורח לא פספס את היום החשוב שלנו. המחדל עם שליחת ההזמנות עם הדואר המשיך גם אחרי החתונה כשקיבלנו מחברים טלפונים כשהם מבשרים לנו חצי בצחוק כי הם קיבלו את ההזמנה. אפילו שלשום (ג'), כ-56 ימים לאחר ששלחנו את ההזמנות בדואר המהיר כביכול, התקשר אלינו חבר שאמר לנו שהתקבלה אצלו בדואר הזמנה. מיותר לציין כי האכזבה מהדואר גדולה מאוד במיוחד שגבו מאיתנו תשלום גדול".

 

מסתבר שהעניין של הזוג עם דואר ישראל לא נגמר רק בזה: "בנוסף אמי שלחה גם כן הזמנות מסניף של דואר בחיפה לאחד המוזמנים שלנו וההזמנה חזרה אליה קרועה לשתיים ובתואנה שאין כתובת כזו. מיותר לציין שהחבר שלנו גר בכתובת שאליה שלחנו בוודאות".

הבעיות לא נגמרות (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
הבעיות לא נגמרות(צילום: ירון ברנר)

 

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "מדובר במקרה חריג שלא מעיד על מדיניות השירות של חברת דואר ישראל. נשמח לקבל את פרטי הלקוחות ולבדוק את המקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ירון ברנר
בעיות בלתי פוסקות. דואר ישראל
צילום: ירון ברנר
מומלצים