שתף קטע נבחר

שוב בעיות בפלאפון: תיקון התקלה ייארך כמה ימים

החברה הסלולרית לא הצליחה עדיין להתגבר על התקלה: לקוחות חברה דיווחו כי גם הבוקר יש קשיים בהוצאת שיחות, שליחת סמסים וגלישה ברשת. מהחברה נמסר: "נמשכות הפעולות להשבת הרשת לפעילות מלאה, ייתכן וחלק מהלקוחות חווים שיבושים"

גם הבוקר דיווחו לקוחות חברת פלאפון על קשיים בקליטה ובגלישה. החברה עדכנה אתמול בצהריים כי התקלה בשלבי סיום, אך עדיין ממשיכות לזרום תלונות ל-ynet. תמיר מכפר סבא סיפר כי "לא ניתן להוציא שיחות, הודעות או לגלוש במכשיר". יוסי הביע תחושות תסכול: "שוב תקלה כמו אתמול, מעצבן!". גולשים רבים גם באזור אשקלון וקריית מלאכי סיפרו כי לא מצליחים לגלוש ולהוציא שיחות.

 

התקלה בפלאפון: "נבחן פיצוי בהמשך"

בגלל שריפה: תקלה ארצית בחברת פלאפון

 

מפלאפון נמסר כי "נמשכות פעולות אופטימיזציה להשבת הרשת לפעילות מלאה במהלך היום, כולל תהליכי סינכרון אתרים, במטרה למנוע ניתוקי שיחות. בשלב זה, יתכן כי חלק מהלקוחות עדיין חווים שיבושים ומהנדסי החברה ממשיכים לטפל בנושא".

 

עוד נמסר כי "בשעות הלילה המתג בפתח תקווה חובר מחדש לחשמל באמצעות גנרטור חיצוני והחלה הפעלת מערכות על גבי האתר. תהליך החזרת האתר לפעילות מלאה יארך עוד מספר ימים".

 

אתמול (ב') החל משעות הבוקר היו קשיים בהוצאת ובקבלת שיחות, וכן בגלישה באינטרנט, בכל רחבי הארץ בעקבות שריפה בארון חשמל באחד ממתקני החברה בפתח תקווה. גם לקוחות בחברת הסלולר רמי לוי, המשתמשת ברשת של פלאפון, דיווחו על קשיי תקשורת. לפי הערכה, מתוך 2.6 מיליון לקוחות החברה, לפחות מאות אלפים נפגעו מהתקלה. מנכ"ל החברה רן גוראון אמר במסיבת עיתונאים אמש כי "ברור לי שתקלה כזו מחייבת פיצוי שנבחן אותו בהמשך". 

 

הסיבה לתקלה מהותית לשאלת הפיצוי ללקוחות, כיוון שחברות התקשורת זוכות לחסינות בחוק במקרים של תקלות המוניות - אלא אם הסיבה היא פעולה מכוונת או רשלנות חמורה. במועצה לצרכנות טוענים, כי מוקדם עדיין לקבוע בשאלת אחריות החברות לפצות, כל עוד הרקע לתקלה עדיין אינו ברור, וגם לא מימדיה. במועצה מסבירים, כי אחריות החברה מתבררת רק לאחר בדיקת משרד התקשורת, אשר קובעת מה היה סוג התקלה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים