שתף קטע נבחר
עדיין מובילה: השנה האולימפית של ויזה
ענקית התשלומים העולמית המשיכה השנה לקדם תשלומים אלקטרונים במחשב, בנייד, בטאבלט ופיזית בתוך בתי עסק, בישראל ובכל העולם. עם מרכז החדשנות של Visa בתל אביב ועוד מרכזים כאלה בחו"ל, Visa קידמה ממשקים מול סטארט-אפים בחיפוש אחר חדשנות בחוויית התשלום. במקביל המשיך המותג בניהול שיתופי הפעולה שלו, קידום אתר התיירות Tasti.co.il עם מבצעים ללקוחות Visa, ובמינוף החסות העולמית למשחקים האולימפיים בריו

בשיתוף Superbrands

 

Visa היא חברה גלובלית לטכנולוגיית תשלום, המחברת בין צרכנים, עסקים, בנקים וממשלות ביותר מ-200 מדינות ומאפשרת שימוש במטבע דיגיטלי במקום במזומן ובהמחאות. החזון הפשוט והבלתי מתפשר של Visa, שראשיתו בשנת 1958, תקף גם היום - לספק את הדרך הטובה ביותר לשלם ולקבל תשלום - לכולם,

בכל מקום.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands:

כך נולדה השפה התקשורתית של טמבור

יתרון ההובלה: השנה של וולטרן

בזכות המיצוב הגבוה: השנה של פולקסווגן

 

החברה יודעת כי כל עסקת Visa היא הבטחה. בין אם זהו רוכל רחוב בברזיל המוכר מזון לפרנסתו, או דייג ברואנדה המשלם את שכר הלימוד של בתו - Visa רוצה לספק את חוויית התשלום הטובה והבטוחה

ביותר שניתן.

 

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

בישראל מתבצעים יותר תשלומים דרך כרטיסי Visa מאשר בכל כרטיס אחר. Visa משתפת פעולה עם כל חברות האשראי ועם כל הבנקים בארץ.

 

השקת פרויקט Tasti

בשנת 2016 התמקדה פעילות השיווק המקומית של Visa בעיקר בקידום אתר התיירות של החברה - Tasti (מלשון "טסתי" - www.tasti.co.il), המופעל על ידי איסתא. החברה הציעה ללקוחותיה הטבות שונות לאורך כל השנה, לרבות טיסות מוזלות לחו"ל, הנחות בתיירות פנים וכן מוצרי נסיעות מגוונים. החברה קידמה את הצעות התיירות שלה באמצעות ערוצי דיגיטל, פרסום חוצות ורדיו, והן קודמו באופן פעיל גם על ידי רבים משותפיה העסקיים של החברה בישראל. הטבות נוספות למחזיקי כרטיס Visa מתפרסמות באתר הרשמי של החברה בישראל.

 

חדשנות פורצת דרך

Visa מנהלת מספר מרכזי חדשנות ברחבי העולם, כולל בתל אביב. החברה עובדת יחד עם חברות סטארט-אפ, ענקי טכנולוגיה, רשתות קמעונאיות ובנקים, ובישראל גם עם חברות כרטיסי אשראי - במטרה למנף את הידע הטכנולוגי וממשקי תכנות היישומים שלה, ליצירת הצעות ערך חדשניות בתחום התשלומים, הקניות, וזירות אחרות בעלות עניין.

 

בשנת 2016 יישמה Visa מספר תכניות פיילוט מצליחות עם חברות סטארט-אפ ישראליות וגורמים אחרים כמו הבנקים ורשתות השיווק.

 

Visa והמשחקים האולימפיים

השנה הייתה Visa בין נותני החסות העיקריים של המשחקים האולימפיים בריו, שבמהלכם כרטיסי Visa היו אמצעי התשלום היחיד שהתקבל מלבד מזומן. אורחי ובאי האולימפיאדה יכלו להשתמש במגוון אמצעי תשלום, לרבות תשלומי Visa באמצעות טבעת, צמיד או Swatch במקומו של כרטיס הפלסטיק. בישראל המשחקים האולימפיים בריו היוו מוקד לפעילות החסויות של Visa השנה והחברה ניהלה קמפיין מושקע לקראת האולימפיאדה בשלושה קניונים מובילים, שבמרכזו עמדה הגרלה בין צרכנים שהשתמשו בכרטיסי Visa. לזוכים הוענקו טלפונים חדשים של סמסונג ואילו הפרס הגדול היה נסיעה חינם לריו, כולל טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים.

 

לזוכים הישראליים בהגרלת חבילת החופשה שנערכה בקניונים ברחבי הארץ, הייתה הזדמנות להפתיע נוסעים שעלו עימם על הטיסה לריו. כובעי המשחקים האולימפיים חולקו על ידם, תוך שהם מושכים תשומת לב באזור הצ'ק אין בשעות המוקדמות של הבוקר.

 

פעילות זו אפשרה ל-Visa לנהל דיאלוג ישיר עם הצרכנים, המכירים במעמדה הבינלאומי של החברה ובפועלה הגלובלי.

 

כחלק מהפעילות האולימפית, הזמין מנכ"ל Visa בישראל עודד סלומי את בכירי תעשיית התשלומים, אמצעי התשלום, כרטיסי האשראי והבנקים, וכן תעשיית הפינטק סטארט-אפים לאירוע חברתי לציון סוף השנה ותחילתה של חדשה. כאות הצדעה להישגי הספורט המקומי הזמינה Visa לארוע גם כמה מנציגי המשלחת הישראלית לריו ובהם השחיין גל נבו, המתעמלת נטע ריבקין והמתאבקת הישראלית אילנה קרטיש.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands

 

בשיתוף Superbrands

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
כל התגובות לכתבה "עדיין מובילה: השנה האולימפית של ויזה"
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים