שתף קטע נבחר

תחרות על שירות: נטוויז'ן מודיעה - שירות הלקוחות יפעל 24 שעות

לא רק התמיכה - מהיום ואילך, מוקד השירות של ספקית האינטרנט נטוויז'ן יפעל 24 שעות ביממה. גם בזק בינלאומי מתחייבת לשפר את השירות ולפצות לקוחות שחוו תקלה

ספקית האינטרנט נטוויז'ן הודיעה היום (ה') על הארכת זמני מתן השירות שלה, והכריזה כי מעתה מוקד שירות הלקוחות שלה יפעל 24 שעות ביממה.

 

עד עתה מוקד שירות הלקוחות פעל מהשעה 7:00 בבוקר ועד חצות, כשמוקד התמיכה הטכנית בלבד פעל 24 שעות ביממה מיום הקמת החברה. כעת החליטה נטוויז'ן להרחיב את המדיניות גם למוקד השירות. החברה לא מתחייבת על זמן המתנה מרבי, אך טוענת כי זמן ההמתנה הממוצע לנציג שירות עומד על 30 שניות בממוצע, וכי מעל 75% מהשיחות נענות מפחות מזמן זה.

 

במקביל החלה החברה בשדרוג האתר הרשמי, ובו פירסמה את מספרי הטלפון והדואר האלקטרוני האישיים של מנהל שירות הלקוחות בחברה, סמנכ"ל שירות ומכירות ואחראי פניות הציבור, אליהם ניתן לפנות ישירות במקרה של תלונת שירות. 

 

בזק בינלאומי: הייתה תקלה? קבלו פיצוי

ההכרזות של נטוויז'ן באות בעקבות ההודעה של בזק בינלאומי מסוף מאי, על שיפור במערך

השירות ועל מדיניות פיצוי לקוחות חדשה.

 

באמנה החדשה בזק בינלאומי מתחייבת, בין היתר, לפצות לקוחות שפנו במייל לחברה ולא קיבלו תשובה תוך שלוש שעות ביום גלישה חינם או לחילופין ב-14 דקות שיחה לחינם לחו"ל (תלוי בנושא התלונה), ולשלוח SMS חינם ללקוחות כדי לעדכן אותם על תקלות מערכתיות.

 

נוסף על כך, החברה תפצה לקוחות בעקבות תקלות מערכתיות - אותן החברה מגדירה כ"תקלות שארכו למעלה מחצי שעה והשפיעו על למעלה מ-10% מכלל לקוחות האינטרנט של בזק בינלאומי".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נטוויז'ן. לא מתחייבת על מענה מהיר
נטוויז'ן. לא מתחייבת על מענה מהיר
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים