כיתן, משביר לצרכן והומטקסט משיקות מותג לבית
המותג המשותף כולל אביזרי מטבח ואמבטיה ונקרא "Kitan Home". המוצרים ייוצרו ע"י כיתן, יופצו ע"י הומטקסט ויימכרו בחנויות המשביר לצרכן. החנות הראשונה של המותג נחנכה בסניף המשביר לצרכן בדיזינגוף סנטר
כיתן תעשיות טקסטיל משיקה מותג כלי בית חדש "Kitan Home" בשיתוף פעולה עם המשביר לצרכן וחברת הומטקסט. כלי הבית של כיתן ימכרו בחנויות המשביר לצרכן ויופצו על-ידי חברת הומטקסט, חברת יבוא ושיווק טקסטיל לבית. המותג כולל אביזרי מטבח ואמבטיה שעיצוביהם משתלבים בעיצובי המצעים של כיתן טקסטיל.
החנות הראשונה של "Kitan Home" נחנכה בשבוע שעבר (ה') בחנות המשביר לצרכן בקניון דיזינגוף סנטר בתל-אביב, בנוכחות אסף בן-דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, אסתר אלדן, מנכ"ל "כיתן תעשיות טקסטיל" עזריאל פייגלשטוק, יו"ר ובעלים של חברת הומטקסט.
מוצרי "Kitan Home" ישתלבו במתחם "עולם הבית" בחנויות המשביר, המשתרע על 300 מ"ר בממוצע בכל סניף, ומהווה כיום כ-15% ממכירות הרשת. בשלב הראשון יפתחו כ-14 תת-חנויות של המותג ברשת המשביר לצרכן, לה 34 סניפים.
עולם הבית כמעט ולא מיוצג בקניונים בפריים לוקיישן, ובמשביר מבקשים להיות הרשת היחידה בקניונים ומרכזי מכירה רבים, בה קיימת נקודת מכירה למוצרים מעולם הבית והטקסטיל. החנות נחנכה כעת כדי לנצל את ריבוי רכישות כלי הבית לקראת עונת החגים שבפתח.
טבלת מחיר:
עבור סט פורצלן 18 חלקים החל תשלמו מ-314 שקל; עבור סט תה פורצלן - 100 שקל. קערת סלט תעלה 79 שקל, קנקן תה 69 שקל, פלטה לעוגה על רגל 125 שקל, מלחיה ופלפליה 28 שקל. 31 שקל תשלמו עבור צלחת מנה ראשונה ו-38 שקל לצלחת מנה עיקרית, 25 שקל לקערה, 16 שקל לקערית, 19 שקל למאג, ולמארז של 4 מאגים – 50 שקל. מאגים בתפזורת עולים 11-8 שקל.
מצעי כיתן - עמם ישתלבו עיצובי המוצרים
מומלצים