פגם במקררים ובמקפיאים של בוש וסימנס
הפגם נפל בקבל חיצוני (Capacitor) מתוצרת ישראל, שחובר לכמה מדגמי המקררים והמקפיאים מתוצרת בוש וסימנס. כשהקבל מתיישן, הוא עלול להתלקח. היבואנית BSH מבקשת מהצרכנים ליצור קשר עם החברה, לשם תיקון מונע
<<צרכנות נבונה: איך בוחרים מקרר?
אם ברשותכם מקרר או מקפיא של בוש וסימנס יתכן שתצטרכו לתקן אותו. חברת BSH מכשירים ביתיים בע"מ, היבואנית של בוש וסימנס, הודיעה היום כי נפל פגם בקבל החיצוני (Capacitor) שנרכש מחברות ישראליות שעלול להביא להתלקחות.
מדובר בקבל המצוי בדגמים מסוימים של מקררים ומקפיאים מתוצרת בוש וסימנס, שיוצרו לפני אוקטובר 2008, ונמכרו בישראל. כשהקבל (החלק שמחבר בין חוט החשמל לבין שקע החשמל בקיר כדי למדוד נכון יותר את צריכת החשמל)
החברה גילתה שכשהקבל מתיישן - הוא עלול להתלקח, אחרי שקיבלה דיווחים מצרכנים על מקרים בהם קבל בן מספר שנים התחמם, והחלו בו הליכי המסה.
BSH מבקשת מהצרכנים להתקשר אל מוקד השירות שלה, לשם תיקון מונע, במסגרתו היא תנתק את הקבל החיצוני מהדגמים. לפי החברה טכנאי מוסמך יבקר בבית הלקוח ויתקן את המכשירים ללא עלות, תוך 20 דקות.
לשם כך, BSH הקימה שני מוקדי מידע, מוקד מידע מיוחד ללקוחות, הפועל 24 שעות ביממה, במספר הטלפון: 1800-806-807 שהוקם במטרה לתת מענה על שאלות; ומענה לתיאום ביקור טכנאי, הפועל בימים א'-ה', בין השעות : 8:00-20:00, וימי ו' בין השעות 8:00-13:00, במספר: 31800-353-34, כדי לתאם תיקון מונע ללא תשלום.
הצרכנים יוכלו לבדוק אם המוצרים שברשותם נכללים בסדרת המקררים והמקפיאים הדורשים תיקון מונע, על ידי איתור הדגם והמספר הסידורי שלו, הנמצא על גבי מדבקה בדפנות הפנימיות של המקרר/מקפיא. את רשימת הדגמים המלאה ניתן למצוא באתר.
"החברה פועלת בתאום מלא עם הרשויות הרלוונטיות", מסר דובר החברה, דוד חקק. "חברתנו מחויבת לאיכות ושרות הגבוהים ביותר עבור לקוחותיה. לכן, יזמנו את פעולת התיקון המונע. אנו עושים כל מאמץ כדי לבצע את התהליך באופן היעיל והמהיר ביותר ואנו מודים ללקוחותינו על שיתוף הפעולה".