שתף קטע נבחר

ליגת העל: ירידה של 20 אחוזים במכירת מנויים

בסך הכל מכרו קבוצות ליגת העל כ-5,500 מנויים פחות מאשר בשנה שעברה. הכנסת הקבוצות ירדה בכ-2.7 מיליון שקלים. הנפגעות העיקריות: הפועל פ"ת ומכבי ת"א

קבוצות ליגת העל מכרו השנה 5,500 מנויים פחות מבעונה שעברה, ירידה של כמעט 20 אחוזים. ההכנסה כתוצאה מכך ירדה בכ-2.7 מיליון שקלים.
הנתונים לא מפתיעים על רקע המשבר הכלכלי החמור בארץ. מנהלי הקבוצות גם אומרים שהעונה ההבדל בין משחק שמשודר בטלוויזיה לכזה שאינו משודר, גדול בהרבה מבעונה שעברה. מכבי חיפה אירחה את בני יהודה ללא שידור, ובמגרש היו כ-12 אלף צופים. למשחק המשודר מול מכבי פתח תקווה הגיעו 7,000. ההפסד הכספי מסתכם ב-150 אלף שקל. בעונה שעברה ההבדל בין שני משחקים כאלה היה של כמה מאות צופים בלבד.
הנפילה הבולטת היא של הפועל פתח תקווה, שמכרה רק שליש מהמנויים בשנה שעברה, כשכאן משפיעה גם העזיבה של מאיר שמיר וההחלשות של הקבוצה.
מכבי תל אביב מכרה 2,200 מנויים פחות מבעונה שעברה (ירידה של 26 אחוזים), אבל עדיין מובילה בראש רשימת המוכרות. גם מכבי חיפה ירדה 26 אחוזים במכירות, אבל אצלה חלק מהירידה מוסברת בהוצאות הגדולות של אוהדיה על הנסיעות לחו"ל.
בצד העליות אפשר לציין את בית"ר ירושלים שמכרה העונה כ-500 מנויים יותר, את הפועל באר שבע (1000+) ואת מ.ס. אשדוד.
קבוצות ליגת העל לפי כמות מכירת המנויים: 1. מכבי תל אביב, 2. הפועל תל אביב, 3. מכבי חיפה, 4. בית"ר ירושלים, 5. הפועל באר שבע, 6. מכבי נתניה, 7. הפועל פתח תקווה, 8. בני יהודה, 9. עירוני ראשל"צ, 10. מ.ס. אשדוד, 11. כפר סבא, 12. מכבי פתח תקווה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יופי ערן כהן
הרציקוביץ'. ירידה של יותר מאלפיים מנויים
צילום יופי ערן כהן
מומלצים