שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    דיאטה: הסוד להצלחה? ארוחות מסודרות

    רוצים להצליח בדיאטה? ארוחות מסודרות וקבועות זה המתכון. שלוש ארוחות או אפילו חמש קטנות - כך אף פעם לא נהיה רעבים ולא נזלול את מה שאסור

    אחד הדברים החשובים ביותר בדיאטה, ואת זה יודע כל מי שעשה דיאטה, הוא ארוחות מסודרות וקבועות. רוב האנשים שסובלים מעודף משקל, מספרים בדרך-כלל שהם אוכלים ארוחה אחת ביום. מהבוקר עד הערב.

     

    מה עושה התפריט? קודם כל בוחר עבורנו את הבחירות הנכונות ומציע לנו לאכול גזר במקום חטיפים מטוגנים, חזה עוף בגריל במקום שניצל וירקות במקום צ'יפס. וחוץ מזה, הוא מחלק את היום לכמה ארוחות קטנות שיחליפו את אותה ארוחה גדולה. למה זה חשוב? אז ככה:

     

    קודם כל מפני שהעיכול דורש הרבה אנרגיה והגוף צריך זמן כדי לעכל את האוכל. כשאוכלים בלי הפסקה, לגוף אין זמן לעשות זאת. חוץ מזה, אחת התגובות האופייניות למלחמה בעייפות בקרב מי שסובל מעודף משקל, היא אכילה של עוד משהו. אם אוכלים באופן מסודר, המעגל הזה נפרץ.

     

    כשאוכלים כל היום, אף-פעם לא רעבים, ואז, כשמגיע זמן הארוחה האמיתית, אין שום חשק, לא לסלט ולא לירקות, אלא לעוד פחמימות ולעוד שומנים, שהם בדרך-כלל יותר אטרקטיביים ממאכלים דיאטטיים.

     

    הגוף יכול לעכל כ-400 קלוריות בכל ארוחה. כל יתר הקלוריות הופכות ישירות לשומן. לכן צריך לפרוס את האכילה על כמה ארוחות, כשכמות הקלוריות בכל אחת מהן לא תהיה גדולה מדי.

     

    שלוש ארוחות גדולות יחסית, או חמש קטנות יותר, הן המתכון הטוב ביותר לירידה במשקל, ואל תתנו לאף אחד לקלקל לכם אותו. גם הצעות מפתות כמו עוגה טובה או חתיכת שוקולד יכולות לשבור שיגרה ברוכה ולהחזיר אותנו שוב לזלילה.

     

    מה שנותר עכשיו לעשות הוא להתארגן לדיאטה הממשמשת ובאה. קחו תפריט שיש בו לפחות 1,200 קלוריות ודאגו שיהיו לכם בבית כל מה שמופיע בו. הקיפו את עצמכם בירקות, פירות, עוף, דגים ומוצרי חלב דיאטטיים. אם תגיעו לארוחה רעבים ותמצאו את הסלט, את המרק ואת הירקות המבושלים, תוכלו ליהנות מהם באמת.

     

    הכותבת היא מנחת קבוצות תמיכה בתזונה נכונה
    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: מריאן הול
    כשרעבים זוללים פחמימות
    צילום: מריאן הול
    ד"ר רק שאלה
    מומלצים