שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הדרך הטובה להוריד במשקל: ארוחות קטנות אך יעילות

    רוצים לרדת במשקל? עברו לאכילה לפי תפריט מסודר, פזרו כמה ארוחות קטנות על פני כל היום ודאגו שיהיו במקרר מנות דיאטטיות זמינות לאכילה. הרעב ייעלם ועמו הבליסה חסרת המעצורים

    אחד הדברים החשובים ביותר בדיאטה, ואת זה יודע כל מי שעשה דיאטה כלשהי במהלך חייו, הוא אכילת ארוחות מסודרות וקבועות, לפי תפריט שנקבע מראש.

     

    התפריט בוחר עבורנו את הבחירות הנכונות ומציע לנו לאכול גזר במקום חטיפים מטוגנים, חזה עוף בגריל במקום שניצל וירקות במקום צ'יפס וחוץ מזה, הוא מחלק את היום לכמה ארוחות קטנות, עניין חשוב מאוד כאשר רוצים לרזות.

     

    חשיבותה של אכילה לפי תפריט:

     

    1. תהליך העיכול דורש הרבה אנרגיה וזמן. כאשר אוכלים בצורה מסודרת מספקים לגוף אנרגיה קבועה על ופורצים את המעגל של האכילה הבלתי פוסקת.
    2. כאשר אוכלים בצורה לא מסודרת, בעצם אף פעם לא רעבים, ואז כשמגיעים לארוחה, אין שום חשק לא לסלט ולא לירקות, אלא לעוד פחמימות ולעוד שומנים, שהם בדרך כלל יותר אטרקטיביים ממאכלים דיאטטיים.
    3. הגוף שלנו יכול לעכל בערך 400 קלוריות בכל ארוחה. כל יתר הקלוריות שאנו צורכים הופכות ישירות לשומן. זו הסיבה לכך שיש להעדיף ארוחות קטנות ומפוזרות על פני כל היום ולא ארוחה אחת גדולה שנאכלת בערב.
    4. שלוש ארוחות גדולות יחסית או חמש קטנות יותר הן המתכון הטוב ביותר לירידה במשקל, ואל תתנו לאף אחד לקלקל לכם אותו. גם הצעות מפתות כמו עוגה טובה או חתיכת שוקולד יכולות לשבור שגרה ברוכה ולהחזיר אותנו שוב לזלילה.

     

    איך עושים את זה? מתכננים את התפריט היומי בקפידה. קחו תפריט שיש בו לפחות 1200 קלוריות ותדאגו שיהיו לכם בבית כל מה שמופיע בו. הקיפו את עצמכם בירקות, בפירות, בעוף, בדגים ובמוצרי חלב דיאטטיים. אם תגיעו לארוחה רעבים ותמצאו את הסלט, את המרק ואת הירקות המבושלים תוכלו ליהנות מהם באמת.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: מריאן הול
    אם תאכלו את זה...
    צילום: מריאן הול
    ...במקום זה, אתם על דרך המלך
    מומלצים