לקסוס, מותג היוקרה של טויוטה, הציגה בתערוכת דטרויט את ה-GS החדשה, מכונית הפאר שמתחרה בב.מ.וו סדרה 5 על ליבם של אמריקנים שמעדיפים את היוקרה שלהם מיצרנים זרים. אלו, אגב, הולכים ומתרבים ולמעשה מרבית הקטגוריה נשלטת כבר היום על ידי אותה תוצרת זרה. כוח ה-GS החדשה נועדה כדי לשמר את המצב הזה, ומציגה לראשונה הנעה כפולה קבועה ומנוע V6 חדש עם 245 כ"ס, במקום יחידת השישה צילינדרים בטור הותיקה. המנוע החדש יצטרף לגרסת ה-V8 בנפח 4.3 ליטר ו-300 כ"ס שמוכרת זה מכבר מה-LS430. לשני המנועים תשודך תיבת הילוכים אוטומטית עם אפשרות לתפעול ידני ושישה יחסי העברה קצרים, כך לקסוס, שמבטיחה גם צריכת דלק משופרת וביצועים עדיפים. מימדים מבחינת מימדים גודלת ה-GS לעומת קודמתה בכמעט כל מימד - כך למשל בסיס הגלגלים צמח בחמישה ס"מ ל-285, הרוחב עלה בשניים ל-182 ס"מ והאורך עלה בסנטימטר בודד ועומד על 482 ס"מ. הגובה לעומת יתר המימדים דווקא הצטמצם, ועומד על 142.5 ס"מ, שניים וחצי פחות מבעבר. ה-GS החדשה, ששיווקה בארה"ב יחל כמודל 2006 בעוד מעט יותר משנה, מתקדמת מבחינת עיצוב כדי לשמור על מראה רענן, אך לא שוברת מוסכמות. מלפנים נראית המכונית החדשה דומה למדי לקדימון שראינו בתערוכת טוקיו, כאשר החלק האחורי שונה לטובת מראה זורם ואחיד יותר. עם זאת, היינו שמחים למעט יותר תעוזה ויצירתיות בתא הנוסעים, שלמרות וצפוי להיות איכותי כמו שלקסוס יודעת, נראה מעט פשוט וחסר מעוף.