שתף קטע נבחר

צללית הקופה

לצד ה-407 החדשה וגרסת סדאן ל-307, תעמוד על דוכן פיז'ו בתערוכת ז'נבה גם מכונית תצוגה חדשה - 407 סילואט. מתחת למעטה הספורטיבי מסתתרת גרסת קופה למכונית הסדרתית

יצרנית הרכב הצרפתית פיז'ו תציג בתערוכת ז'נבה שלושה דגמים חדשים. על השניים הראשונים סיפרנו לכם בעבר - 407 החדשה שמחליפה את ה-406 ולצידה גרסת סדאן חדשה ל-307. כעת חושפת פיז'ו פרטים על הדגם השלישי, 407 סילואט שמו (Silhouette, צללית).

 

מדובר למעשה בגרסת קופה ל-407, שתכנס לנעליה הגדולות של ה-406 קופה. זו האחרונה עוצבה על-ידי סדנת פינינפארינה האיטלקית, ונחשבה מאז נחשפה לעולם לאחת המכוניות היפות בהיסטוריית פיז'ו. אלא שלפחות לפי התמונות נראה כי החדשה לא תשבור את השיאים שהציבה קודמתה.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, ה-407 סילואט סובלת מאותו סרח עודף קדמי, המיועד למטרות בטיחות גבוהה מבעבר, אך כזה המעניק למכונית מראה מעט גמלוני ומגושם. שאר קווי המתאר מזכירים כמובן את ה-407 סדאן, כולל סבכה קדמית גדולה, יחידות תאורה נדיבות מידה בסגנון ה-206, וסמל פיז'ו גדל-ממדים במרכז החרטום. גם מאחור הדימיון רב, עם יחידות תאורה זהות ותא מטען המתנשא מעט אל-על בקצהו.

 

תם הדימיון

 

בכך מסתיים המשותף בין דגם התצוגה לגרסת הייצור, שתיחשף אגב בתערוכת פאריז בחודש אוקטובר. שכן לסילואט בינתיים מנוע מרכזי בנפח 3.0 ליטר, עם שישה צילינדרים והספק מרבי של 320 כ"ס, תיבת הילוכים סיקוונסיאלית עם שישה יחסי העברה, הנעה אחורית ומבנה רחב במיוחד תודות לניפוחי מרכב.

 

גם צמיגי הענק - 235/35R19 מלפנים ו-265/30R19 מאחור - והאפשרות להנמיך את המרכב בארבעה ס"מ לטובת נהיגה על מסלול המירוצים, ישארו קרוב לוודאי במכונית התצוגה. גם את השימוש הנדיב בסיבי פחם בתא הנוסעים ובמרכב המכונית, לא תמצאו בגרסת הכביש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 407 סילואט
תא הנוסעים
מנוע מרכזי
רמז עבה ל-407 קופה העתידית
ועם דימיון ל-407 סדאן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים