שתף קטע נבחר

המגאן מקבלת טורבו מתון

משפחת המגאן של רנו זוכה למנוע חדש, יחידת טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עם 165 כ"ס. כן מעניין, לא הכי חזק

יצרנית הרכב הצרפתית רנו תחשוף בתערוכת פאריז הקרובה גרסת מנוע חדשה למשפחת המגאן המורחבת, הכוללת גם את הסניק. מדובר ביחידת כוח מוגדשת בנפח 2.0 ליטר, עם הספק מרבי של 165 כ"ס. זו תצטרף החל מעתה להיצע הגרסאות הקיימות, תוך שהיא משתלבת מעל הדגמים הקיימים ומתחת למגאן ספורט 225 החזקה מכולן.

 

בגרסה החדשה, שתוצע במגאן שלוש וחמש דלתות, קופה-קבריולה, בסניק ובגרנד-סניק, ישודך המנוע לתיבת שישה הילוכים ידנית ויאפשר (במגאן הרגילות) זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. בקופה-קבריולה, בסניק ובגרנד-סניק, מדובר במנוע החזק ביותר בהיצע.

 

כדאי להזכיר כי המנוע הזה קיים כבר בארסנל של רנו, ומצא עד היום בית חם בחלקה הקדמי של הלגונה למשל, אך לא רק. וכדי להבהיר, מדובר בפיתוח קל של מנוע ה-2.0 ליטר, 16 שסתומים המוכר יותר של רנו, שמפתח במתכונתו האטמוספרית 136 כ"ס. למרות השיפור המשמעותי בהספק, רנו מבטיחים צריכת דלק נמוכה יחסית. אגב, ברנו טוענים כי למרות שגרסת הטורבו המתונה תצרוך בכל זאת יותר ממנוע ה-2.0 ליטר האטמוספרי, פליטת המזהמים דווקא ירדה במקצת. אם הם אומרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ספורט 225 - תשאר הכי חזקה
CC - תשאר הכי פתוחה
מגאן - יהיה גם טורבו מתון
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים