גולף משיקה לוגואים חדשים למותגי הקבוצה
פרסום ראשון: במסגרת מהלך שיווקי לכינוס מותגי הקבוצה, הפך גולף למותג מטריה והלוגו הושק בצבעי לבן ואדום. הלוגו של אינטימה, מותג ההלבשה התחתונה, יהיה בוורוד פוקסיה ולוגו גולף אנד קו בצבעי כחול כהה ולבן. ההשקעה בשינוי הלוגואים בלבד מסתכמת במיליון שקל
פרסום ראשון: קבוצת גולף משלימה את התוכנית האסטרטגית שהחלה לבצע לפני כחצי שנה, במסגרתה מכונסים מותגי הקבוצה לטובת מותג העל GOLF והלוגו של רשתות גולף, אינטימה וגולף אנד קו מעוצב מחדש. המותג גולף מהווה את מותג המטריה המרכזי לאופנת הנשים והגברים, לגולף אנד קו ול- GOLF KIDS.
הלוגו של גולף יהיה בצבעים של לבן ואדום, הלוגו של אינטימה בוורוד פוקסיה ולוגו גולף אנד קו יהיה בכחול כהה ולבן. לוגו פולגת נשאר בצבעי שחור. מהחברה נמסר, כי הצבע האדום שנבחר לגולף מייצג אנרגיה וצעירות, ורוד פוקסיה של אינטימה מייצג נשיות ורכות והכחול של גולף אנד קו משקף את אופנת כלי הבית ברשת. הלוגו החדש יופיע בשלטי חנויות הרשת, בפרסום ועל דבי מוצרי הרשת.
אילנה קאופמן, מנכ"ל הקבוצה, מסרה כי ההשקעה בעיצוב הלוגואים מסתכמת במיליון שקל. בעבר הודיעה קאופמן כי ההשקעה במהלך הכולל, במסגרתו משקיעה הקבוצה גם בפתיחת חנויות ויצירת שפה פרסומית אחידה לכל המותגים, עומדת על 25 מיליון שקל. לדבריה, המהלך יושלם תוך 3 חודשים.
רשת ההלבשה התחתונה, אינטימה, תרחיב בשנת 2005 את תמהיל המוצרים ורשת ספרינט הפכה לרשת העודפים של הקבוצה. במסגרת ההערכות החדשה, צפויות להיפתח במהלך שנת 2005 תשע חנויות חדשות לאינטימה ו-10 חנויות חדשות לגולף.
קאופמן מסרה, כי מחזור המכירות השנתי של הקבוצה עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה. להערכתה, בשנת 2005 יעלו מכירות הרשת בכ-8% בהשוואה ל-2004.
קבוצת גולף הוקמה בשנת 1986, והיא מאגדת תחתיה את הרשתות: גולף אנד קו, אינטימה, פולגת, ספרינט, גולף וגולף קידס. החברה מתמחה בקמעונאות ונמצאת בבעלות כלל תעשיות. בקבוצה מועסקים כ-1,355 עובדים. רשת פולגת מונה 18 חנויות, גולף 40 חנויות, גולף אנד קו 42 חנויות ואינטימה 25 חנויות. ב- 2005 צפויות להיות: 50 חנויות גולף, 34 חנויות אינטימה, 19 חנויות פולגת ו-42 חנויות לגולף אנד קו.
מומלצים