שתף קטע נבחר

מתיחת פנים לרנו וול-סאטיס

רנו חשפה מתיחת פנים ראשונה לוול-סאטיס. היוקרתית הגדולה, שנחשפה לראשונה בשנת 2001 והציגה עיצוב יוצא דופן, שודרגה קלות כמענה לסיטרואן C6

התשובה של רנו ל-C6 החדשה של סיטרואן? כלל הנראה לא מדובר בצירוף מקרים, ובהחלט ייתכן כי ברנו התכוונו לשבש במעט את השמחה של אנשי סיטרואן, המשיקים בימים אלה את היוקרתית ביותר בהיצע שלהם. זו שתתחרה בוול-סאטיס של רנו, כמובן.

 


 

וכך, ארבע שנים בדיוק לאחר חשיפתה בתערוכת ז'נבה 2001, זוכה הוול-סאטיס לשדרוג קל. עיקר השינוי בעיצוב - שנהנה כעת מפסים מוכספים בסבכה הקדמית, יחידות תאורה מעודכנות מלפנים ומאחור ושינויים קלים לפגושים. חישוקי "17 או "18 חדשים (בהתאם לגרסה) ופתחי מפלט בולטים יותר מאחור, משלימים את השינוי הקוסמטי.

 

מבפנים מבטיחים ברנו עיצוב מושך יותר לתא הנוסעים, ובמיוחד איכות חומרים והרכבה טובים יותר בקונסולה. בנוסף לכך מוצעים כעת ריפודים שונים למושבים, תאורת מפות מתעמעמת ושינויים קלים נוספים. לא בוצעו שינויים בנוחות הנסיעה או בהתנהגות הכביש.


 

מתחת למכסה המנוע תצויד הוול-סאטיס המחודשת ביחידות כוח מוכרות אך משודרגות בחלקן - 2.0 ליטר-טורבו עם 170 כ"ס, 2.2 ליטר טורבו-דיזל עם 115, 140 או 150 כ"ס בהתאם לגרסה, 3.0 ליטר טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים ו-180 כ"ס, וכמובן יחידת ה-V6 בנפח 3.5 ליטר של ניסאן, שמעדיפה בנזין ומייצרת 245 כ"ס. ברנו מבטיחים יחידות כוח נוספות בעתיד הקרוב, אך לא מפרטים באילו מדובר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים