שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    קאיה חוזרת לחיים

    לאחר תקופת קיפאון ארוכה מדי, חוזרים יבואני קאיה לפעילות נמרצת עם משפחתית חדשה, כזו שתסתער על שוק מקומי צפוף. קבלו את הסראטו

    קאיה מתחילה כבר בשבוע הבא בשיווק הסראטו, משפחתית 1.6 ליטר אוטומטית חדשה המכוונת היישר לקטגוריה הפופולרית, העמוסה והתחרותית ביותר בארץ. על חשיבות המכונית עבור היצרן, אין צורך להכביר מילים. חשיבותה עבור היבואן המקומי, שבמשך שנתיים נאלץ להתמודד עם דגמים מיושנים וקיפאון שיווקי כנגזר מכך, גדולה אף יותר.

     

    שוברים את הקרח

     

    לפני כשנה בשרו אנשי קאיה על תנופה שיווקית חדשה, ואף טענו כי הם עומדים להתמודד עם יונדאי המצליחה. אלא שמאז אותה "מסיבת ההבטחות" (כך מכנים אותה בחברה...) לא קרה דבר. למעשה, בחודשים האחרונים קפא היבואן כליל. דגמים חדשים וחשובים שהוצגו לא הגיעו ארצה, ובחברה לא ניתן היה לקבל אפילו מועד אפשרי. אספקת המכוניות לא הייתה סדירה בכל מקרה, והמצב נראה כלאחר יאוש.

     

    אלא שכעת יש לפחות תקווה. הסראטו אמורה בפירוש להיות זו שתשחרר את עגלת קאיה התקועה, ולטענת סמנכ"ל השיווק החדש, זהר באלי, גם היצרן מבין כי הוא חייב לסייע ליבואן מבחינת תמחור. במילים אחרות, לאפשר לו לרכוש מכוניות במחיר נמוך יותר, שיגדיל עבורו את מתח הרווחים המקומי.

     

    ויש גם תכניות נוספות. למשל הריו החדשה שתנחת כאן כבר באמצע הקיץ, בגסאות אוטומטיות עם מנועי 1.4 ו-1.6, במרכב סדאן או חמש דלתות. יתכן אף שגרסת דיזל ידנית תגיע, ותציע שילוב מעניין וקוסם לציי רכב. דברים דומים לא ניתן לומר על הפיקנטו הקטנה והספורטאז'. שני אלה ישארו בינתיים בקוריאה עקב תג-מחיר בעייתי. מה יהיה בעתיד? אחרי ניסיון העבר, הפעם משתדלים בסמל"ת להמנע מהצהרות בומבסטיות. לדבריהם, יש "תוכנית עסקית טובה"...

     

    והסראטו עצמה

     

    הסראטו תגיע תחילה בגרסת סדאן עם מנוע 1.6 ליטר (105 כ"ס) ותיבה אוטומטית, ומיד לאחר מכן גם במרכב חמש דלתות. גרסאות נוספות? היבואן טוען כי דיזל ידנית וגרסת מנוע 2.0 ליטר עם תיבה אוטומטית, נמצאות בבחינה.


     

    הסראטו תשווק בארץ בשתי רמות גימור ועם תג-מחיר של 115,000 או 117,000 שקל. שתי הגרסאות כוללות שש כריות אוויר, אבזור חשמלי מקובל, מערכת אזעקה ומערכת שמע לא מקורית. הן אינן כוללות בקרת אקלים וחישוקים קלים. צפי המכירות לפי קאיה עומד על כ-1,200 מכוניות עד סוף השנה הנוכחית - מחצית מהכמות של יונדאי אלנטרה החולקת בסיס עם הסראטו.

     

    אפשר אפילו להחזיר

     

    כדי לשכנע לקוחות פרטיים בכדאיות הרכישה, תציע קאיה חידוש מעניין, לפיו ניתן יהיה להחזיר את הסראטו ליבואן תוך תקופה הנעה בין חודש לשלושה מיום הקניה, ולקבל את הכסף בחזרה בניכוי דמי שימוש - הדומים לעלות שכירת רכב, כ-700 דולר לחודש. בנוסף יובטח טרייד-אין לאחר שנתיים ומעלה, במחיר מחירון מלא.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    קאיה סראטו. מסמלת את חזרת קאיה לישראל
    מנוע 1.6 ותיבה אוטומטית
    גם בגרסת חמש דלתות
    ותהיה גם ריו
    ריו סדאן
    וספורטאז'? בינתיים לא מגיע
    גם הפיקנטו הקטנה בחוץ
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים