מיצובישי מגנום - פרטים נוספים
הטנדר החדש של מיצובישי נחשף בתמונות נוספות ופרטים מלאים. איך בדיוק הוא יקרא בסופו של דבר אצלנו - עדיין לא בטוח
עכשיו זה כבר ברור - מיצובישי הצטרפה למשפחת יצרניות הרכב המנצלות עד תום את האינטרנט. וכמו אחרות לפניה, חושפת בשלבים שונים את מה שמסתמן כאחד הדגמים היותר-חשובים עבורה - הגרסה החדשה לטנדר המגנום המוכר לנו. והפעם: נתוני מידות מדויקים, הבהרות לגבי ההספק המרבי וכמובן, תמונות נוספות שאינן מותירות מקום לדמיון.
אז מה יש לנו חדש לספר לכם? למשל המידות אורכו של המגנום - שם לא סופי... - החדש יעמוד על 499 ס"מ לגרסה הקצרה ביותר (שלא תגיע), ועד 511 ס"מ לתא הנוסעים הגדול. זה אומר שמידת האורך מול המגנום הנוכחי נותרה דומה פחות-או-יותר, אך היא קטנה למשל מאלה של הנבארה, הטנדר הענק והחזק של ניסאן.
רוחבו של המגנום יעמוד על 180 ס"מ, מספר סנטימטרים יותר מהנוכחי, כחמישה פחות מהניסאן. בסיס הגלגלים צמח במקצת ל-300 ס"מ (היה 296), לעומת 320 ס"מ בנבארה. משקלו של המגנום יעמוד על 1,860 ק"ג, לפני נוזלים שונים, ו-75 ליטר דלק במיכל. כ-100 ק"ג יותר מהמגנום היוצא.
מה עוד? כפי שסיפרנו, מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2,477 סמ"ק יציע הספק מרבי של 140 כ"ס ב-4,000 סל"ד גבוהים. המומנט המרבי עומד על 31.6 קג"מ, ב-2,000 סל"ד. אגב, לאחר שיקבל בעתיד תקינה אירופאית, יוכל גם המנוע הגדול יותר בנפח 3.2 ליטר, להגיע הנה. אז תצליח מיצובישי להעמיד מתחרה לא-רחוק לנבארה, עם הספק מרבי של 165 כ"ס. כזכור, לניסאן 174.
על מערך מתלים שמרני - עם סרן חי מאחור, עצמות עצה מלפנים - כבר סיפרנו לכם, ורק נוסיף כי בחלק הקדמי צפוי גם מייצב. מלפנים יהיו בלמי דיסק מאווררים, מאחור תופים. הצמיגים המקוריים יהיו במידה 245-70, עם חישוקי "16. ואפרופו, מרווח הגחון שמבטיחה מיצובישי מספק אופטימיות לגבי יכולת העבירות - 205 מ"מ במקור. רדיוס פניה של 590 ס"מ בלבד, מבטיח יכולת תמרון לא רעה.
ומה מוכן לגלות היבואן על השם העתידי בו ישווק בארץ? לא מוכן. עדיין לא.