מריבה מחודשת בבולוניה
המיקרו-מיניוואן של אופל, המבוסס על הקורסה, יעבור בקרוב מתיחת פנים ראשונה. עד אז, ניתן יהיה להתרשם ממנו בחודש הבא בתערוכת בולוניה
_wa.jpg)
מתיחת הפנים של המריבה, שמגיעה כמעט ארבע שנים לאחר הצגת המכונית, איננה משנה באופן מהותי את העיצוב. במאמץ להקנות למכונית עיצוב דומה
לקו העדכני של אופל, ובמיוחד זה של האסטרה והווקטרה המחודשות, היא זוכה ליחידות תאורה חדשות, סבכה קדמית עם פס כרום גדול עוד יותר וסמל שונה במרכזו, ופגוש שונה לחלוטין. זה האחרון מזכיר בעיצובו את הפגוש בו צוידה מכונית התצוגה המקורית.
בנוסף לעדכון החרטום, ביצעו מעצבי אופל עדכון קליל גם לחלק האחורי, בעוד שמהצד יהיה קשה מאד לזהות הבדל כלשהו. בתא הנוסעים מובטחת איכות הרכבה וחומרים משופרת, לצד בדים בעלי מרקם שונה.
מתחת לעור
אבל את השינוי המהותי באמת במתיחת הפנים, ביצעו אנשי אופל בתא המנוע. מתחילת שיווק מתיחת הפנים בשנה הבאה, יצטרפו למריבה מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 105 כ"ס ודיזל בנפח 1.3 ליטר ו-75 כ"ס. מקור זה האחרון בארסנל המנועים של פיאט.
_wa2.jpg)
לצד המנועים הללו, תוצע גם גרסה ספורטיבית חדשה, שתכונה כמובן OPC. בגרסה זו, תצויד המריבה במנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו, ובעל הספק נאה של 180 כ"ס. גרסה זו תאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות, ומהירות מרבית של 222 קמ"ש. הופעת בכורה ל-OPC תתקיים בתערוכת אסן (25 בנובמבר - 4 בדצמבר).
שינויים בוצעו גם למפרט הטכני, שיכלול מעתה תוספות אבזור דוגמת אורות המתכווננים לפי כיוון הנסיעה. כן יוצע המריבה עם הפעלה בשלט רחוק לאורות הדרך ותאורת תא הנוסעים, למשך 30 שניות.
המריבה המחודש, ששיווקו צפוי להתחיל באירופה בפברואר 2006, לאחר חשיפה רשמית בתערוכת בולוניה (11-3 בדצמבר 2005), אינו צפוי להגיע לישראל.