שתף קטע נבחר

המשפחה חוזרת לניסאן

קרוס-אובר אופנתי או משפחתית אלף שש מאות אוטומטית? שניהם יתייצבו באולם התצוגה של ניסאן בשנה הקרובה כדי לחמם עניינים

ניתן היה לחשוב שבסוכנות המקומית של ניסאן ינוחו קצת אחרי שפע החידושים שהביאו בשנה האחרונה לישראל. הרי בחודשים האחרונים הגיעו לכאן המוראנו, הנבארה, הנוט והמיקרה שעושה צעדים ראשונים בשוק ובדרך נמצאות המיקרה C+C וה-350Z. הרבה חידושים. אבל המנה העיקרית האמיתית של היבואן, חברת קרסו, נמצאת בדרך.

 

מתחילים בספטמבר

 

בתערוכת פאריז הקרובה (סוף ספטמבר) תציג ניסאן את שתי המחליפות החשובות ביותר לאלמרה המנוחה (מבחינת השוק הישראלי). הראשון והמדובר יותר הוא הקרוס-אובר "קאשקאי" החדש, שפותח עבור השוק האירופי כהפקת לקחים מתקופת האלמרה. בניסאן מאסו בדימוי האפרורי והחליטו שהם לא רוצים להיאבק בתחום השגרתי שבמרכז השוק אלא להציע כלי רכב מיוחדים יותר שיפנו לנישות מועטות במתחרים.

ניסאן טידה לאטיו. מחליפה מודרנית לאלמרה

 

למעשה, בניסאן מתכוונים להתחרות בקומפקטיות אירופיות כמו פולקסווגן גולף ופורד פוקוס עם קרוס-אובר אופנתי בעל הנעה כפולה או קדמית. המחיר אמור להיות תחרותי למדי, ולא יקר מהמתחרות האירופיות. הקשקאי תראה דמיון למכונית התצוגה המעניינת שנחשפה בז'נבה 2004, והיא אמורה לנחות בארץ בתחילת 2007 עם מנוע 2.0 ליטר, כדי להמשיך במהפך התדמיתי שמבצעת כאן ניסאן. מחירה אמור לעמוד מול דגמי גולף מקבילים.

 

אבל בניסאן מודעים לעובדה שגם באירופה, בייחוד בשווקי המזרח המתפתחים (ואצלנו), יש עדיין מי שרוצה משפחתית מסורתית שאינה יקרה ולאו דווקא אופנתית-יקרה. את התפקיד הזה תמלא הטידה שמבחינת מכירות היא כנראה החדשה החשובה לשוק הישראלי.

ניסאן קאשקאי

 

הטידה כבר נמכרת ביפן, והגרסה האירופית שתושק בפאריז תוצע במרכב קומפקטי עם חמש דלתות או משפחתי עם ארבע (שמכונה "טידה לאטיו"). מכונית זו, שנסמכת על פלטפורמת המיקרה, תוצע עם מנוע 1.6 ותיבה אוטומטית כדי להסתער על לב ליבו של השוק הישראלי - כולל מחיר תחרותי ופוטנציאל גדול בציי הרכב. גם היא תתייצב כאן בתחילת 2007 ואמורה לשפר באופן משמעותי את מכירותיה של ניסאן בארץ.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסאן-ישראל לא עוצרת במיקרה
ניסאן-ישראל לא עוצרת במיקרה
מומלצים