שתף קטע נבחר

מיצובישי מציגה: פנאי בין לאומי

הוא מוגדר כרכב תצוגה אבל הוא קרוב למציאות. האאוטלנדר החדש של מיצובישי מגיע סוף סוף גם לאירופה ומשלב שיתופי פעולה בין לאומיים

 


מיצובישי אאוטלנדר ל"תצוגה"

 

מיצובישי אאוטלנדר החדש נוחת סוף סוף באירופה. למרות שהוא כבר משווק ביפן וארצות הברית מזה זמן מה, במיצובישי מתעקשים לכנות אותו רכב תצוגה. לא צריך דמיון מפותח כדי להבין איך יראה הרכב הסדרתי הזה, בייחוד כאשר הקשר לגרסאות המוכרות ברור. הגרסה האירופית, בכל אופן, נאה יותר ממה שפגשנו ביפן ובארצות הברית בגלל החלפת הפנים האנונימיות בחזית נאה יותר. זו מראה דמיון מסוים לחזית ההאנטר - או אם תרצו למכונית התצוגה הוותיקה פאג'רו איוו - בזכות הסבכה בסגנון "הר פוג'י".

 

קשר משפחתי

 

האאוטלנדר מעניין במיוחד גם בגלל שפלטפורמה גלובלית זו של מיצובישי, מביאה שפע קשרים בין לאומיים חשובים. הוא הוצג בפאריז כאשר הוא חמוש במנוע טורבו-דיזל של פולקסווגן - שמשמש באירופה גם את הגרנדיס - אבל הוא יקבל גם את מנוע הבנזין שפגשנו ביונדאי סונטה. לא פחות חשובה היא העובדה שהאאוטלנדר, בשינויים קוסמטיים, ישמש בסיס לרכב פנאי שמיצובישי תייצר ביפן עבור סיטרואן ופיז'ו הצרפתיות.


 

האאוטלנדר מוצג בפאריז עם מנוע הטורבו-דיזל 2.0 ליטר (140 כ"ס) של פולקסווגן. ואולם היפניים מבטיחים שעד תחילת שיווק הגרסאות האירופיות יצטרפו למבחר גם לוגמי בנזין. מדובר במנוע ה-2.4 ליטר שפותח על ידי יונדאי ושמייצר 170 כ"ס וכן במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר (220 כ"ס) שמוצע בארצות הברית. מיצובישי מבטיחים תיבה אוטומטית עם תפעול ידני גם מההגה. הם לא מדברים על מספר ההילוכים, אך יש להניח שמדובר בשישה בגרסת ה-V6 כמו בגרסה האמריקנית, ובתיבה רציפה בגרסת ה-2.4 ליטר (כמו ביפן).

 

כמובן שהשינוי המעניין באאוטלנדר הוא תוספות שורת מושבים שלישית, בזכות צמיחת בסיס הגלגלים ל-267 ס"מ והאורך ל-464 ס"מ (ארוך ב-10 ס"מ מהדגם היוצא).


 

אצלנו? תתאזרו בסבלנות

 

לממתינים לאאוטלנדר החדש מומלץ להתאזר בסבלנות. הכלי החדש של מיצובישי יגיע אלינו רק בסוף שנת 2007 הקלנדרית, כלומר בעוד יותר משנה בגלל עיכוב בהצגת הגרסאות האוטומטיות. עד אז, ואולי גם מעט לאחר מכן במקביל לדגם החדש, תשווק הגרסה המוכרת.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים