שתף קטע נבחר

מכונית יוקרה חדשה לדייהו

היצרנית הקוריאנית, שאיבדה את עצמאותה ושייכת כיום לקונצרן ג'נרל מוטורס, הציגה בסיאול מכונית יוקרה גדולה ורודסטר חדשה

GM-דייהו, חטיבת הרכב הדרום קוריאנית של ג'נרל מוטורס, הציגה בתערוכת סיאול את ה-L4X, מכונית יוקרה גדולה המיועדת בשלב זה לתצוגה. בעוד מספר חודשים היא תהפוך למכונית סדרתית, ובניגוד למרבית דגמי דייהו תיוצר דווקא באוסטרליה, במפעל הולדן השייך אף הוא לאמריקנים.

דייהו L4X. מימין: הרודסטר החדשה, G2X

 

אלא שכדאי לזכור כי לא מדובר במכונית חדשה לחלוטין. ה-L4X היא למעשה הולדן WM קפריס (Caprice) המוכרת, ומאד-לא-חדשה. בכל מקרה, הרכב שהמיועד לשוק הקוריאני בתחילה, יציע בגרסתו הסדרתית בסיס גלגלים נדיב של 301 ס"מ, וממד אורך של 516 ס"מ. בגרסת התצוגה, שכאמור תהפוך לסדרתית ללא שינויים, מצוידת ה-L4X במנוע ה-V6 של ג'נרל מוטורס, בנפח 3.6 ליטר ועם 258 כ"ס.

 

וגם G2X לחובבי רוח בשיער

זוכרים את אופל GT, למעשה סאטורן סקאי, שבעצמה היא פונטיאק סולסטיס מחופשת? אם לא, בדייהו מספקים לכם אפשרות להיזכר. הקוריאנים מקבלים אף הם גרסה של המכונית הזו, תחת השם G2X.

 

אין הבדלים של ממש בינה לבין דגם אופל המקביל. בדייהו מספרים על מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 260 כ"ס, 100-0 קמ"ש ב-5.5 שניות ומהירות מרבית של 227 קמ"ש. הרודסטר הקוריאנית מצוידת בתיבת חמישה הילוכים אוטומטית, שאינה מוצעת בגרסת אופל המקבילה. וסתם תהייה - האם אפשר יהיה לשווק אותה אצלנו תחת מותג שברולט במקרה?

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סביבת הנהג ב-L4X
סביבת הנהג ב-L4X
יש מקום לרגליים
יש מקום לרגליים
המקור: הולדן WM קפריס
המקור: הולדן WM קפריס
דייהו G2X
דייהו G2X
יש תיבה אוטומטית
יש תיבה אוטומטית
מומלצים