שתף קטע נבחר

תגובה למנכ"לית סטימצקי

לא היתה לך התייחסות אמיתית לשאלה איך סטימצקי מתכוונת לתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר כי "ספרים זה סטימצקי"

שלום לך, איריס בראל. קראתי בעיון את תגובתך לביקורת שלי ואני מודה לך על התייחסותך. סיפקת לקוראים נתונים מרשימים על פעילותה המסחרית של רשת סטימצקי, אך ללא התייחסות אמיתית לשאלה איך סטימצקי מתכוונת לתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר כי "ספרים זה סטימצקי".

 

האפשרויות הן רבות. אפשר, למשל, לשלב בין מערכת ההזמנות של אתר האינטרנט לבין מחשבי הסניפים כך שכל אחד יוכל להזמין ולשלם על ספר דרך החנות ולקבל אותו לביתו. יחד עם מתן אפשרות לרכישת ספרים יד שנייה דרך אתר האינטרנט, כפי שנהוג באתרים בחו"ל, מדובר בהתקדמות משמעותית של שוק הספרים בישראל לטובת הצרכנים.

 

אפשר גם לקיים שיתוף פעולה עם הוצאות הספרים השונות לנתינת השירות "הדפסה לפי דרישה" (כפי שעושים כבר בחו"ל) ושמשמעותו הדפסה דיגיטלית של עותקים בודדים מספרים שאזלו מההוצאות, כדי לתת את השירות הטוב ביותר שאפשר ללקוחות וליצור בידול אמיתי מהרשתות המתחרות ובסיס למובילות ומצויינות בתחום השירות ללקוחות.

 

אשמח מאוד אם סטימצקי תוביל מהלכים כאלו ותוכיח ש"ספרים זה סטימצקי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים