שתף קטע נבחר

סוכני הביטוח מעדיפים את "אליהו" ואת "איילון"

למקומות האחרונים בסקר שביעות רצון שערכה לשכת סוכני הביטוח הגיעו החברות כלל והפניקס

סקר שערכה לשכת סוכני הביטוח בקרב חבריהּ מעלה כי מבין חברות הביטוח הגדולות והבינוניות בישראל, שביעות הרצון הגבוהה ביותר של הסוכנים ב-2008 היא מהחברות אליהו ואיילון. על פי נתוני הסקר, אחריהן - בפער קטן - דורגה חברת מגדל. למקומות האחרונים בדירוג 2008 הגיעו חברות כלל והפניקס.

 

הסקר שנערך באמצעות מכון המחקר "סמית" והוצג בכנס האלמנטרי של סוכני הביטוח הנערך בימים אלה, בחן היבטים שונים בתהליך השירות של החברות, בהם: מקצועיות העובדים; הוגנות בתשלום תביעות; מהירות התגובה לתביעות; מדיניות תעריפים; תמיכה טכנולוגית; גמישות החתמים בביטוח פרט; גמישות החתמים בקבלת עסק; נכונות עובדי החברה לסייע ואף תחושת הקירבה האישית של הסוכן ביחס לחברה שעמה הוא עובד.

 

 

חברות אליהו ואיילון בלטו בסקר הודות לנכונות עובדיהן לסייע לסוכנים, רמת מקצועיותם, הוגנות החברות בתשלום תביעות, מהירות התגובה לפניות בנושא תביעות ומדיניותן בנושא תעריפי הביטוח.

 

חברת מגדל בלטה בסקר במיוחד בתחום התמיכה הטכנולוגית, וזכתה לעלייה משמעותית בשביעות הרצון הכללית של הסוכנים בהשוואה לנתוני הסקר שנערך אשתקד. מהסקר אף עולה כי השירות של החברה הינו מרכיב קריטי בבחירת חברת הביטוח שעמה יעבוד הסוכן.

 

אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח, אמר ל-ynet כי הסקר משמעותי מאוד גם לציבור הלקוחות, הואיל והעדפת הסוכן מושפעת באופן ישיר מהמשוב השותף שהוא מקבל מהלקוח שלו. 

 

"ציבור סוכני הביטוח בישראל רואה בשירות ללקוח ערך בעל משקל מכריע, ושואף לתת לו את השירות הטוב ביותר", אמר כץ. "הסקר מוכיח פעם נוספת, כי חברות הביטוח חייבות להשקיע יותר מאמצים ולשדרג את השירות הניתן לציבור הרחב".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"ערך בעל משקל מכריע". כץ
"ערך בעל משקל מכריע". כץ
מומלצים