שתף קטע נבחר

אורן זריף - הפרזנטור החדש של "מחסני תאורה"

הגדרה חדשה למושג מוּאר? בעל הכוחות העל-טבעיים, לטענתו, יוביל מסע פרסום לנורות ירוקות, שצורכות 20% בלבד מצריכת האנרגיה של נורות רגילות

רשת "מחסני תאורה" והפרסומאי שלה, ספי שקד, ממשיכים לבחור פרזנטורים לא-שגרתיים. לאחר שאת מסע הפרסום הקודם הוביל מיקי בוגנים, החליטו בעלי הרשת, האחים חיימוב, כי את הקמפיין החדש יוביל אורן זריף, הטוען כי הוא בעל כוחות ריפוי על-טבעיים. כך נודע ל"ידיעות אחרונות".

 

זריף לא יחליף את מיקי בוגנים - "באתי, נדלקתי" - שימשיך לככב בקמפיינים של הרשת. הקמפיין בכיכובו של מעצב השיער הנודע שנהפך אושיית תרבות עורר לפני שנה בקירוב הדים רבים; אחדים ביקרו אלמנטים שונים בפרסומת, ואחרים דווקא הגנו על בוגנים.

 

הפרזנטור החדש  - שלפני כחודש נודע שדרש מ-35 העובדים תחתיו לצרף את שם משפחתו לשמותיהם - יופיע בקמפיין לנורות סילוונה, שמחסני תאורה קיבלה באחרונה את ייצוגם הבלעדי בישראל. מדובר ביצרן נורות הנמנה עם ארבעת הגדולים בתחומו בעולם. בישראל שולטת בשוק הנורות חברת אוסרום, שאת מוצריה מייבאת ניסקו. שוק נורות החשמל בישראל מגלגל כ-200 מיליון שקל בשנה, ומעולם לא לווה בקמפיין.

 

זריף ירפא מכאבי חשבון החשמל

מנכ"ל מחסני תאורה, איציק חיימוב, אמר ל"ידיעות אחרונות" כי הכוונה לקמפיין ירוק שיפרסם נורות חיסכון, שצורכות רק כ-20% מצריכת האנרגיה של נורות רגילות. לדבריו, בניו-זילנד ובאוסטרליה כבר חוקק חוק המחייב שימוש בנורות חיסכון בבית.

 

זריף יקבל 100 אלף שקל בעבור הקמפיין; מתוכם יתרום 20 אלף שקל לצדקה. חיימוב אמר כי למרות שלא כולם מאמינים בכוחות הריפוי של זריף והוא שנוי במחלוקת, לקמפיין הוא לא הובא על תקן של אוטוריטה, אלא כחלק מקמפיין היתולי.

 

בקמפיין יראו פצועים שבאים לזריף כדי שירפא אותם ממכאוביהם. ואולם הוא מרפא אותם רק מכאבי חשבון החשמל שלהם, על ידי שימוש בנורות החיסכון. לדברי חיימוב, הקמפיין נועד למיתוג ראשון של נורות החיסכון של סילוונה. חיימוב הדגיש כי הרשת מתכוונת להמשיך ולשתף פעולה עם בוגנים במשך שנים רבות לאור הצלחתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פרסום ירוק. זריף
צילום: דדי'ס אולפני צילום
באדיבות ערוץ הבידור
בא, נדלק ולא עוזב. בוגנים
באדיבות ערוץ הבידור
מומלצים