שתף קטע נבחר

הסלון לא משתלב בבית? לא תוכלו לבטל העסקה

אשה רכשה ריהוט סלוני, ולאחר שסופק טענה כי אינו במידות הנכונות. גם לאחר שהוחלף, המשיכה לטעון לחוסר שביעות רצון, ודרשה לבטל העסקה. ביהמ"ש: לא קיימת עילה לביטול

התובעת רכשה ממילאנו עיצובים ריהוט סלוני הכולל מזנון, שולחן וסלון ישיבה. לטענתה, הריהוט שסופק לא תאם לזה שהוזמן. מילאנו עיצובים החליפה את המזנון, אך לטענת התובעת, היה המזנון החלופי שונה לחלוטין מזה שהוזמן בצבע ובתוספות.

 

 

פריטי הסלון הוחלפו כמה פעמים, אך למרות זאת, טענה התובעת לחוסר שביעות רצון מצורתו, ממידותיו ומהתאמתו לדירתה. על כן ביקשה התובעת לבטל את העסקה.

 

מילאנו עיצובים טענה כי הבהירה לתובעת, בעיקר כשהוחלפו הפריטים השונים, שצבעי הריהוט אינם יכולים להיות אחידים בגלל מירקם העץ.

 

חוסר שביעות רצון סובייקטיבי של הלקוחה

השופטת אסתר נחליאלי-חיאט מבית-המשפט לתביעות קטנות ברמלה דחתה את התביעה, וקבעה כי חוסר שביעות רצון סובייקטיבי אינו עילה לביטול העסקה.

 

השופטת ציינה כי התובעת מלינה למעשה על 'חוסר התאמה' בין הריהוט שהזמינה לבין השתלבותו בביתה, ונראה כי סברה שהריהוט יתאים לביתה, אך בפועל מצאה שהוא 'כבד', 'מגושם', או שונה מכפי שתארה לעצמה, ועל כן 'אינו לטעמה'.

 

מילאנו עיצובים אינה אחראית לחוסר שביעות רצונה של התובעת, לאחר שהתייחסה לפניותיה, והחליפה, וחזרה והחליפה, פריטים שונים לבקשתה.

 

בית-המשפט הורה למילאנו עיצובים לספק לתובעת שני מדפים החסרים במזנון, ולמלא את כריות הישיבה בסלון תוך 30 יום. לאור העובדה כי המוצרים אכן הוחלפו, חויבה מילאנו עיצובים בהוצאות משפט בסך 300 שקל.

 

 

לעיון בפסק הדין

 

לאתר המשפט הישראלי פסק דין

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
אילוסטרציה
צילום: index open
מומלצים