שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אפשר גם בלי טיגון: צ'יפס בתנור

    כולנו אוהבים צ'יפס, אבל צ'יפס מטוגן זה עניין לא בריא. מה לעשות? לאפות. פיליס גלזר מראה כמה קל להכין צ'יפס אפויים בתנור

     

    צ'יפס בריאים יותר

    המרכיבים (2 מנות):
    1 תפוח אדמה גדול (כ-500 גרם) עם קליפה דקה או בטטה
    כ-1 כף שמן זית
    מלח גס (רצוי מלח ים)
    פלפל שחור, גרוס או טחון טרי
    3-2 שיני שום, קלופות
    3-2 גבעולי טימין או מרווה (לא חובה)
     
    אופן ההכנה:
    1. מחממים את התנור לחום גבוה (210 מעלות). מרפדים תבנית בנייר אפייה.
    2. שוטפים היטב את תפוח האדמה ומוודאים שאין לכלוך ו"עיניים". חוצים לאורך ופורסים כל מחצית לאורכה ל-8-7 פרוסות דקות. שמים את הפרוסות בקערה ומערבבים יחד עם השמן, המלח והפלפל. מסדרים בתבנית בשכבה אחידה.
    3. אופים 12-10 דקות והופכים את הפרוסות בעדינות. מפזרים מעל גבעולי הטימין או המרווה ואופים כ-10 דקות נוספות עד שהצ'יפס זהובים ופריכים. מגישים חם.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    עדיף לאפות
    צילום: ויז'ואל/פוטוס
    מומלצים