סיאט תציג עדכונים בברצלונה
סיאט תציג בברצלונה את האיביזה FR החדשה, גרסת הביניים שתמוצב מתחת לקופרה. גם הליאון קופרה עברה רענון - אבל קוסמטי בלבד
סיאט חשפה שתי מכוניות ספורטיביות חדשות - איביזה FR וליאון קופרה. הראשונה היא דגם חדש שיתמקם מתחת לקופרה, השני הוא רענון לדגם הקיים.
איביזה FR חדשה
בצ'מפיון מוטורס הבטיחו כי דגם זה ישווק בישראל באוגוסט הקרוב, והוא יוצג לראשונה בתערוכת ברצלונה בחודש מאי. מדובר בגרסה מוחלשת של הקופרה החדשה, עם אותו מנוע 1.4 ליטר (עם מגדש טורבו ומגדש על), אך עם 150 כ"ס במקום 180. סיאט אינה מפרסמת נתוני ביצועים של המכונית, שתוצע עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד (DSG).
_wa.jpg)
סיאט איביזה FR החדשה
עוד נמסר כי ל-FR תהיה מערכת הבולמת גלגל קדמי שמאבד אחיזה, לשיפור יכולת הכביש. זאת, כתכונה מתקדמת של מערכת בקרת היציבות ובקרת המשיכה. הדגם החדש יתאפיין בחישוקי "17, מראות בצבע כסף ופתח מפלט כפול. בתא הנוסעים יוצעו מושבים ספורטיביים וגלגל הגה עם חלק תחתון שטוח.
ליאון קופרה מתעדכנת
גרסת הקופרה, החזקה מבין גרסאות הליאון, זוכה למתיחת פנים קלה בברצלונה. כמו הגרסאות הרגילות, שעברו רענון בתערוכת ז'נבה האחרונה ויגיעו לישראל במאי, כך גם הליאון זוכה לשינויים קלילים שניתנים לזיהוי בעיקר על-ידי חובבי רכב אדוקים במיוחד.
_wa.jpg)
ליאון קופרה המחודשת. המנוע לא השתנה
אלו כוללים פגושים שונים, שימוש בחומרים אחרים בתא הנוסעים ושינויים קלים נוספים שמטרתם להשאיר את הליאון מושכת בעיני רוכשים פוטנציאלים. מתחת למכסה המנוע לא שונתה הקופרה משמעותית, והיא תמשיך להציע את יחידת ה-2.0 ליטר-טורבו, לה 240 כ"ס. גם הביצועים לא השתנו, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.4 שניות, ומהירות מרבית מרשימה של 247 קמ"ש.