שתף קטע נבחר

קו 56 של קווים מציג: חם, וצפוף

לאחר שהגיעו מאות תלונות על צפיפות, איחורים שירות לקוי בקו 56 של חברת קוים, יצאנו שוב לשטח כדי לבדוק האמנם, ובעיקר כיצד זה קורה. התיעוד הלא מעודד לפניכם. תגובת חברת קווים: ביום הצילום היו שיבושים בלוחות הזמנים עקב חפץ חשוד

רק לעיתים נדירות מעורר טור אישי דוגמת "אני וחברת קווים - לא סיפור אהבה", תגובות רבות כל-כך. ברובן, עם הרבה מאד כעס ותסכול. מדובר בשירות לקוי אותו חוותה הכותבת, רחל קדרס, בקשר היומיומי שלה בין חברת האוטובוסים לאזרח הפשוט. צפיפות בלתי נסבלת, אי עמידה בלוחות זמנים, דיאלוג בעייתי עם נהגים ואפילו עם מחלקת פניות הציבור. חוויותיה הלא נעימות של נוסעת אחת, כך מסתבר, זכו להד עצום בקרב שאר המשתמשים בשירותי חברת קווים, בעיקר בקו 56 שבין תל אביב ליהוד.

 

בחברת קווים טענו כי הם אינם מודעים לבעיה כלשהי, ולכן יצאנו לבדוק האמנם כך הדבר. התיעוד לפניכם:

 

 

תגובת חברת קווים: קו 56 מופעל על ידנו באופן שגרתי ובתדירות המשתנה בהתאם לשעות השיא, ללא בעיות מיוחדות. בתקופת הקיץ, מבצע הקו 85 נסיעות ביום, בתדירות של פעמיים בשעה, ומתוגבר בשעות השיא באופן מסיבי. ביום צילום הסרטון, בין השעות 15:50 ל-16:30, נחסם הכביש הסמוך למגדלי עזריאלי על-ידי משטרת ישראל בגין חפץ חשוד. בעקבות זאת, נגרמו שיבושים בלוחות הזמנים של קו 56 לשני הכיוונים, והאוטובוסים הוסטו למסלול חלופי. נהגי האוטובוסים של חברת "קווים" מונחים שלא להעלות נוסעים מעבר למכסה המותרת, וכך פעלה גם הנהגת המופיעה בסרטון. אוטובוס נוסף הגיע למקום כעבור זמן קצר.

 

גם אתם נתקלתם בשירות תחבורה ציבורית לקוי? ספרו לנו עליו wheels@y-i.co.il, בכמה שיותר פירוט

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קווים, תיעוד מהשטח
צילום: גל אילן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים