שתף קטע נבחר

סובארו לגאסי החדשה - עכשיו בגרסה מקומית

סובארו היפנית פרסמה תמונות ופרטים ראשונים המציגים את הגרסאות האירופיות ללגאסי והאאוטבק, חודשים ספורים אחרי שהוצגו בארה"ב ויפן. אלינו הן יגיעו בסוף השנה הנוכחית

סובארו מפרסמת סוף סוף תמונות ופרטים ראשונים אודות הלגאסי ה"אירופית", המשפחתית הגדולה שתחלף את הדגם הנוכחי (B4) הנמכר כיום. מדובר בגרסה שתעשה עד סוף השנה עליה לכבישי הארץ, עם תקינה מקומית. הלגאסי תוצג לראשונה בתערוכת הרכב הבינלאומית של פרנקפורט, שתתקיים בעוד כחודש ימים בגרמניה.


סובארו לגאסי (בתמונה - גרסת הטורבו-דיזל)

 

מהתמונות ניכר כי בוצעו שינויים בודדים בדרך מארה"ב ויפן - שם הוצגה הלגאסי לפני מספר חודשים. הבולט שבהם בחרטום, שם יש סבכה מחודדת בחלקה התחתון, במקום שטוחה ופגוש קדמי שונה. הדגם החדש מציג מידות גדולות מבעבר, עם בסיס גלגלים שצמח משמעותית - 275 ס"מ לעומת 267 ס"מ בעבר. נתון האורך הכולל לא השתנה מהותית (473 לעומת 472 ס"מ), אך סובארו מדווחת על צמיחה בנתון הרוחב (178 ס"מ, חמישה יותר מבעבר) והגובה - 150.5 ס"מ, תוספת של 3.5 ס"מ.


הלגאסי האמריקנית. סבכה שטוחה בחלקה התחתון ופגוש שונה

 

הלגאסי תוצג בפרנקפורט בשלוש גרסאותיה - סדאן, סטיישן ואאוטבק - כשהאחרונה היא גרסת "שטח" מוגבהת לסטיישן. מלבד הגבהת המרכב, דגם זה מובדל גם בהיצע המנועים - 2.0 ליטר טורבו-דיזל, או 2.5 ו-3.6 ליטר בנזין. ללגאסי סדאן וסטיישן יהיה בנוסף מנוע 2.0 ליטר בנזין (העיקרי לשוק הישראלי), והן לא יוצעו עם מנוע ה-3.6 ליטר. לכל הדגמים הנעה כפולה.


סובארו אאוטבק

 

הלגאסי תוצע לראשונה עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, במקום תיבת ארבעת ההילוכים המיושנת. שיווקה בישראל צפוי להתחיל בחודש נובמבר, כך על-פי חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לגאסי סטיישן
לגאסי סטיישן
לגאסי סדאן
אאוטבק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים