שתף קטע נבחר

סלקום מציגה: לרוסיה באהבה?

באירוע של הסוכנות היהודית, סלקום הציעה לעולים חדשים שזה עתה הגיעו ארצה חבילה לכרטיס סים בלבד של 79 שקל לחודש ל-120 דקות בתוך המשפחה ו-120 דקות לרשתות חיצוניות, בהתחייבות ל-18 חודשים. משתלם? סלקום: "החברה יצרה מגוון תוכניות מודלוריות ייחודיות למפגשי קליטה אלו"

כולם רוצים לעזור לעולים חדשים בבואם ארצה. במיוחד חברות מסחריות. הרי סביר להניח שאם עולה חדש מגיע ארצה ובחר בחברה, הוא גם ייטה לדבוק בה. ניתן גם להניח שכשעולה חדש מגיע ארצה, הוא אינו דבר וחצי דבר על שוק הסלולר בארץ, מהמחירים הנפוצים בו והחברות המצויות בו.

 

ב-15 בחודש, סלקום הציעה חבילה לעולים זמן לא רב אחרי שירדו מהמטוס, עת הגיעו למלון שאירח אותם באופן זמני. החברה עשתה זאת בהזמנת הסוכנות היהודית, באירוע שהסוכנות מארגנת עבור עולים שזה עתה באו ארצה. הסוכנות הזמינה למלון בנקים, קופות חולים, חברות סלולר ואינטרנט כדי שיציעו לעולים את מרכולתן. מטרת האירוע: להקל על העולים בהשתקעותם הראשונית פה. סלקום ופרטנר היו בין החברות שנענו להזמנה.

 

"מצטערים, התחייבתם"

רומן, שאמו מארחת בני זוג שהגיעו ארצה לפני שבוע, לא בטוח שהמבצע שסלקום הציעה לעולים אטרקטיביים במיוחד.

 

"אצל אימי מתארחים עכשיו בני זוג מהעלייה האחרונה מרוסיה ואוקראינה, במסגרתה עלו ארצה 300-250 איש", הוא מספר ל-ynet. "כשהעולים החדשים נחתו בארץ, נציגי סלקום הציגו להם מבצע מיוחד, ואמרו להם שאם לא יחתמו עכשיו, יפספסו אותו. לפי בני הזוג, במסגרת המבצע, הציעו להם חבילה שכוללת כרטיס סים בלבד, ללא מכשיר, וללא אחריות על מכשיר, במחיר של 49 שקל לחודש. נוסף לכרטיס, הם יקבלו 200 דקות בחודש הראשון ו-15 דקות החל מהחודש שני, בהתחייבות ל-18 חודשים. מי שרצה, קיבל גם אינטרנט ב-139 שקל. בני הזוג לא קיבלו חוזה ביד, אלא רק טפסים לתשלום בהוראת קבע.

 

"ימים לאחר מכן, כשאמא שלי הלכה איתם לשירות הלקוחות של סלקום, אמרו לה שם שבני הזוג חתמו על חבילה של 79 שקל לחודש על 120 דקות לרשתות חיצוניות ו-120 דקות ביניהם. היא ביקשה לבטל עבורם את העסקה משום שזו לא נראתה לה משתלמת, אבל בסלקום אמרו לה 'מצטערים, מדובר בהתחייבות ל-18 חודשים'.

 

"זה נראה לי לא הגיוני. אין להם אפילו בית פה, אז איך יהיה להם כסף להתחייבות כזאת? למה בכלל מלחיצים אותם זמן כל כך קרוב לנחיתה? אחרי התעקשות וצעקות, אמי השיגה להם חבילה טובה יותר של 12 אגורות לדקה. אבל על החבילה שהוצעה חתמו עשרות אנשים, וייתכן שאין מי שיילחם עבורם, והם בטח חושבים שזו עסקה טובה".

 

הסוכנות: "החברות התחייבו לחבילת הטבות טובה"

מסלקום נמסר בתגובה: "החברה נענתה לבקשת הסוכנות היהודית להצטרף ליריד קליטה לעולים חדשים הכולל גופים ממשלתים רבים וחברות מסחריות נוספות. לצורך היריד יצרה מגוון תוכניות מודלוריות ייחודיות למפגשי קליטה אלו. אנו מברכים את פועלה של הסוכנות היהודית ומאמציה לקליטת עליה ורואים בעולים קהל חשוב בחברה הישראלית".

  

מהסוכנות היהודית נמסר בתגובה: "בשנה האחרונה הסוכנות היהודית מפעילה מודל קליטה מרוכז שבמסגרתו באים נותני שירותים למלון שבו מתארחים העולים ביממה הראשונה שלהם בישראל, כדי להציע את שירותיהם. בין נותני השירותים ניתן למצוא את נציגי הבנקים השונים, מוסדות הבריאות, ביטוח לאומי, נציגי משרדי ממשלה, חברות סלולר ועוד. ההתקשרות מול חברות המסחריות נעשית באמצעות חברת IMP שעוסקת בארגון ירידים מיוחדים. 

 

"התהליך המזורז נועד, כמובן, להקל ככל שניתן על העולים בתהליכי הקליטה שלהם בימים הראשונים בישראל. מודל קליטה זה הוכיח את עצמו בשנה האחרונה והוא זוכה לשבחים מעולים חדשים מכל רחבי העולם. 

 

"בתהליך קליטת עולי חבר המדינות, לפני ימים אחדים, הציעו חברות הסלולר סלקום ופרטנר את שירותיהן. החברות התחייבו בפני חברת IMP להעניק לעולים חבילת הטבות טובה. אנו אכן מקווים שהם עמדו בהתחייבותן. אם אכן יתברר כי העולים הוטעו, תפעל הסוכנות היהודית לתיקון המעוות בהקדם".  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
קליטת עליה. סלקום
צילום: שולמי כהן
מומלצים