שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שדרוג רשת ה-NGN של בזק: לא בלי תקלות
    ל-ynet הגיעו לאחרונה תלונות מלקוחות בזק, שסבלו מתקלות שונות בקו הטלפון בעקבות פרישת הרשת החדשה. לפי בזק, התקלות נקודתיות, ולתקלות האטת מהירות גלישה באינטרנט שקורות לאחרונה, אין קשר ל-NGN

    בזק פורשת בימים אלה תשתית לרשת ה-NGN שלה, אבל מסתבר שלעיתים, המהלך הזה מגיע עם תקלות בצידו. ל-ynet הגיעו תלונות לפיהן במספר מקומות בארץ, כשהותקנה תשתית NGN, נוצרו תקלות ובעיות. לקוחות החברה בשכונות בירושלים, מזכרת-בתיה, זכרון יעקב ואזור הדרום טוענים שסבלו משיבושים וניתוקים בקו שנמשכו החל ממספר ימים ועד כשבועיים, או לחילופין - מערכות הטלפון והאינטרנט שלהם הושבתו למספר ימים.

     

    לקוח מאזור מזכרת בתיה אמר ל-ynet "ב-166 הסבירו לי שמדובר בתקלה נקודתית שקרתה ביממה או שתיים האחרונות, אבל הניתוקים בקו אירעו במשך שבועיים".

      

    לקוח אחר אמר ל-ynet שאחרי שבזק שידרגו את סביבת ביתו ל-NGN, הוא גילה במפתיע ששירות כוכבית 41 של שיחה חונה, לא עובד פתאום.

     

    "כששוחחתי עם שירות הלקוחות של החברה אמרו שזו אכן תקלה שקורית במעבר ל-NGN", הוא אומר. "השירות הזה פשוט נעלם. חבל רק שלא מספרים ללקוחות מראש על הדברים האלה".

     

    מבזק מוסרים שהיעלמותו של שירות כוכבית 41 ידועה, והתקלה הזאת תתוקן בקרוב.

     

    תקלות בגלישה באינטרנט

    תקלה אחרת שלקוחות בזק מתלוננים עליה לאחרונה היא האטה מסתורית במהירות הגלישה. לקוחות הסיקו שהתקלות הללו נגרמות בגלל חילופי התשתית, אבל בבזק טוענים שאין קשר בין הדברים ודובר בצירוף מקרים מצער ונקודתי. אבל לאחרונה אירעו מספר תקלות כאלה במספר מוקדים נקודתיים ברחבי הארץ.

     

    לקוח תל אביבי התלונן ל-ynet שלאחרונה, שירותי בזק IPVPN בתל אביב סבלו מתקלה בת שבוע, כך שחברות שמחוברות לאתרים מרוחקים לא תיפקדו.

     

    "בשירות הלקוחות לא נותנים תשובה ברורה מתי תפתר הבעיה", כתב ל-ynet. "'בזק הכי טוב בבית' זה מה שהמשיבון אומר, ואני שעות איתם בטלפון, בהמתנה ותמיד אותה תשובה: 'היום יסדרו מחר יסדרו'. זה עסק שלא יכול לתפקד ללא תשתית תקשורת תקינה, נפילות בקו - רעשים שגורמים לשיתוק הקו למשך שעות רבות... החברה אותה אני תומך נאלצת להשתמש בפתרונות חליפים כגון מודמים סלולרים על מנת להמשיך לתפקד...".

     

    האטה במהירות הגלישה: אין קשר לשדרוג

    לקוחות אחרים התלוננו על בעיות בגלישה איטית במיוחד. הלקוחות סבלו מתחילת השבוע מבעיה באחד השרתים של בזק מתקלה שבאה לידי ביטוי בהאטת מהירות הגלישה ב-ADSL. אחד הלקוחות אמר ל-ynet שהוא משלם על חבילה של 5 מגה ובפועל קיבל חיבור של חצי מגה. הבעיה באה על פתרונה כעבור שלושה ימים.

     

    אבל לקוח אחר, מאזור הדרום, עדיין סובל מאותה בעיה.

     

    "גיליתי שהמהירות שלי האטה, כשלא הצלחתי לראות סרט ביוטיוב", אמר ל-ynet, "במהירות 2.5 מגה זה לא אמור לקרות. הלכתי לאתר שבודק מהירות גלישה, ואפילו שם היתה לי בעיה להוריד את הקובץ שנתבקשתי להוריד. הסתבר לי שאני גולש במהירות של פחות מחצי מהמהירות עליה אני משלם.

     

    "כשהתקשרתי לבזק, אמרו לי שהתקלה תיפתר רק אחרי החג. המוקדן הכחיש בתחילה את התקלה ואז הודה ואמר שמדובר בתקלה כללית באזור חיוג 08 ושזו לא רק בתקלה של בית או רחוב אחד.

     

    "כשאת הולכת לחנות וקונה מוצר את לא קונה חצי או רבע מוצר. את מבקשת לרכוש את כל מה שקנית. במוצרים וירטואליים את לא תמיד יודעת שאת לא מקבלת מוצר שלם. אני מקווה שעכשיו אנשים ישימו לב לזה. אם לא הייתי משלם חשבון בזמן בזק היו נוקטים באמצעים אבל מה קורה כשבזק לא עומדת בתנאי נהתחייבויות שלה"?

     

    מבזק נמסר בתגובה כי: "בזק מבצעת בימים אלו את אחד הפרוייקטים הגדולים ביותר בתחום התקשורת שנעשו אי פעם בישראל, פריסת רשת הדור הבא, ה-NGN. באופן טבעי, טכנולוגיה מתקדמת בשלבי פריסתה עלולה ליצור לעיתים קשיים.אנו מתצלים בפני הלקוחות החווים תקלות ופועלים כל העת לניטור ותיקון ההפרעות הנקודתיות במהירות האפשרית.

    תקלת המהירות אינה קשורה ל-NGN, מתנצלים על התקלה ופועלים לתקנה  במהירות האפשרית".

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים