שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    חיים ארוכים: איך שומרים על כושר בגיל 84?
    יצחק ברא"ז, שופט בגמלאות, לא נותן לגיל לעצור אותו - הוא מתעמל וצועד יותר משעה בכל בוקר, אוכל חמש ארוחות קלות ביום ובעיקר - משתדל שלא להתרגז משום דבר. סודות הבריאות של גיל הזהב - סרט שלא רק סבא שלכם צריך לראות

    הוא מתעורר בשעה 6 בכל יום וישן בלילה בדיוק את מה שממליצים לו המומחים: שבע שעות. יצחק ברא"ז, שופט בדימוס וממלא מקום יו"ר איגוד הספורט העממי בישראל, חי כמו שכולנו יודעים שצריך לחיות - אך בניגוד לרבים מאיתנו, גם מצליח להתמיד בכך. שהוא מתמיד; לפיו, הסוד לאריכות חיים הוא פעילות גופנית ותזונה נכונה. 

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    גרסת יצחק: כמה טיפים לחיים ארוכים

    אכלו ארוחות מסודרות המורכבות מדגנים, ירקות, פירות, ומזון עשיר בסידן כמו גבינות.
    • אל תאכלו יותר מכמות המזון שלה גופכם זקוק.
    • עשו הליכה יומית של 45 דקות לפחות כל יום, ותרגילי התעמלות בבית במשך 30 דקות נוספות.
    • אל תעשנו. יצחק הפסיק לפני 54 שנים.
    • אל תשתו אלכוהול מלבד יין אדום.

     

    סדר היום של יצחק

    • התחילו את היום בארוחת בוקר מזינה.
    • שלבו ארוחות קלות בין ארוחת הבוקר לצהריים ובין הצהריים לערב.
    • שתו בין 8 ל-10 כוסות מים ביום.
    • אכלו מדי יום דגנים, ירקות ופרות.
    • בחרו במזונות שמכילים פחות שומן, מלח וסודיום.
    • הפחיתו בתצרוכת המתוקים, עוגות ועוגיות.
    • הקטינו את גודל המזון בצלחת.

     

    יצחק ברא"ז יישא דברים בקונגרס ה- 11 של Asiania Sport for all Association, ארגון הפועל לקידום הספורט העממי בכל המישורים במדינות אסיה ואוקיאניה. הקונגרס יעמוד השנה תחת הנושא: "השמנת יתר בחברה המודרנית" ויתקיים היום ומחר (21-22 במרץ) במלון רנסנס בתל אביב.  

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים