שתף קטע נבחר

לוריאל: בלי מבצעים הישראלית לא קונה

לוריאל ישראל השיקו סדרת מוצרי טיפוח חדשה לבנות 40+: Youth Code שמה מבית לוריאל פריז. המוצרים מתומחרים ב-220 שקל, אבל למעשה ימכרו כמעט תמיד במחיר נמוך יותר. אז למה התמחור הגבוה? "אנחנו יכולים למכור ב-140 שקל, אבל אתה לא מוכר אם אין 'מבצע'"

אתן משוטטות בחנות של רשת פארם כלשהי, ועיניכן נוהות אחר קרמים שישמרו את זכר נעוריכן. להיכן תימשכו יותר: למדף של המוצר האהוב עליכן, או למדף שצועק: "מבצע"? מסתבר שבלי מבצעים - לא מוכרים קוסמטיקה בישראל.

 

לוריאל ישראל השיקו היום סדרת מוצרי טיפוח חדשה לבנות 40+, Youth Code שמה: "קוד הנעורים". מדובר ב-3 מוצרים, של לוריאל פריז: קרם יום (50 מ"ל), קרם עיניים (15 מ"ל) ו"תמצית אינטנסיבית" (30 מ"ל) מתומחרים ב-220 שקל, אבל מחיר ההשקה שלהם יהיה 130 שקל, ובמחיר זה הם יימכרו במהלך כל חודש מאי. למעשה, כמדיניות, המוצרים ימכרו כמעט תמיד במחיר נמוך יותר. אז למה התמחור הגבוה? "אנחנו בהחלט יכולים למכור אותם מראש ב-140 שקל, אבל אתה לא מוכר אם אין מבצע", אומר שי בן גרא, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל.

 

"בישראל אוהבים דילים, ובקוסמטיקה זה מאוד בולט: לא יקנו פה בלי המלה: 'הנחה'. לצרכניות ישראליות יש עוד שתי תכונות בולטות: הן אוהבות להתנסות במוצרים חדשים, ומאמצות חדשנות מאוד מהר, הרבה יותר ממקבילותיהן האירופיות; והן מאוד מעריכות השקעה במוצר - הן מוכנות לשלם יותר עבור מוצר איכותי".

 

לוריאל ישראל: הצמיחה הכי גדולה

הסדרה החדשה משלבת לטענת לוריאל טכנולוגיה חדשה. הקרמים האלה לא יעלימו קמטים הם רק יעשירו וילחלחו את האפידרמיס - השכבה העליונה של העור, שכבה שבמילא מתחדשת כל הזמן. אבל בלוריאל טוענים שההתחדשו של השכבה הזאת מואט עם הגיל ועם התרבות הזיהום באוויר. בחברה טוענים שהסדרה החדשה משלבת טכנולוגיה שמעודדת ייצור גנים משקמים בשילוב עם הפעלה של האנזים אנדוזין שמייעל את תפקוד התא, אמורים לזרז את שיקום האפידרמיס.

 

לפי נתוני החברה, המותג לוריאל פריז גדל בישראל בשנתיים האחרונות ב-17% בכסף וב-27% ביחידות. "בשנים האחרונות אנחנו נחשבים בתוך לוריאל כאחת המדינות עם הצמיחה הכי גדולה באירופה", אומר בן גרא. "והשנה צמחנו יותר מכולן".

לפי לוריאל ישראל, המוצרים הכי מצליחים של לוריאל כאן הוא קרם רוויטליפט שמשגשג כבר 11 שנה, צבע השיער אקסלנס, והמסקרה לאש ארכיטקט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
לא רוצים מחיר נוך. רוצים מבצע. המצורים החדשים
צילום: מוטי פישביין
מומלצים