שתף קטע נבחר

yes ו-HOT ישווקו חבילת ערוצים צרה

בעקבות סקרי צרכנים ופניית שר התקשורת, חברות הכבלים והלוויין החליטו להציע חבילות ערוצים צרות ללקוחותיהן. החברות מסרו כי יגבשו חבילה לאישור מועצת הכבלים והלוויין, כבר בשבועות הקרובים

בתגובה לממיר חמשת הערוצים: חברות הכבלים והלוויין יציעו חבילות ערוצים צרות. HOT תציע ללקוחותיה חבילה צרה וולונטרית, ו-yes מתכוונת גם היא לפנות למועצת הכבלים והלוויין, כדי להציע חבילות צרות ללקוחותיה.

 

נראה כי לנוכח השיווק המתעצם של ממיר ה-dtt, שמאפשר קליטה של חמישה ערוצים: 1,2,33,99 ו-10, החברות החליטו שלא להתעלם מתוצאות סקרים שפורסמו והראו כי הצרכנים מבקשים לשלם פחות על ערוצים שמותאמים יותר לנהגי הצפייה שלהם.

 

ב-HOT מסרו כי נענו בכך לבקשת שר התקשורת משה כחלון, שפנה בבקשה לחברות לפעול מיוזמתן בנושא זה, ולהקדים הצעה לחקיקה, שיתכן שתגיע בהמשך. "בימים אלה בוחנת חברת HOT את המודל המתאים", מסרו בחברה, "על מנת לאפשר ללקוחותיה חבילת ערוצים מצומצמת במחיר נמוך. HOT צפויה להציג הצעתה בפני השר כחלון ומועצת הכבלים והלוויין כבר בשבועות הקרובים".

 

בחברת הלוויין אמרו כי "yes תשמח להגדיל את היצע החבילות המוצעות והמותאמות לצרכי לקוחותיה".

 

רון אילון, מנכ"ל yes מסר: "אנו ערים לצורך של לקוחותינו לסוגים שונים של חבילות לרבות חבילות צרות, ועל כן אנו פונים למועצה לקבל את אישורה, על מנת שנוכל לענות על צרכי לקוחותינו".

 

לא ברור כמה תעלה החבילה הצרה, מה תכלול חבילת הערוצים, האם הצרכנים יוכלו להרכיבה כאוות נפשם, האם יהיו בה ערוצי חובה וכמה ערוצים היא תכיל. עוד יותר לא ברור מתי החבילה הזאת תחל להימכר לצרכנים, שנאלצים לשלם אלפי שקלים על חבילת ערוצי טלוויזיה שברובם הם אינם צופים. לפני נתוני הלמ"ס 2008 מדובר בהוצאה השלישית בגודלה למשפחה, אחרי סלולר וחשמל.

 

בעבר טענו החברות כי חבילת ערוצים צרה תגרום להן להפסדים וביקשו הנחות בחובות הפקת התוכן שלהן. עוד טענו HOT ו-yes כי התערבות המדינה גרמה לקריסתה של חברת הכבלים תבל ויש להיזהר שהדבר לא ישנה. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
חבלה צרה. יהיה מה לראות?
צילום: jupiter
מומלצים