שתף קטע נבחר

הפיצוי של סלקום: החזר בערבון מוגבל

ההחזר עבור שיחות והודעות SMS, שסלקום מציעה ללקוחותיה כפיצוי על חצי יממה של תקלה, מגיע עם לא מעט מגבלות בצידו. הגדלנו עבורכם את האותיות הקטנות

סלקום יצאה גדולה כשהחליטה לפצות את כלל לקוחותיה על התקלה שהשביתה את מכשירי הסלולר שלהם למשך יום שלם? מסתבר שלא בדיוק. לפי אתר החברה, הפיצוי של סלקום על התקלה החמורה - החזר עבור שיחות והודעות SMS לשבוע שבין 24 בנובמבר ל-1 בדצמבר, אינו גורף ומוגבל באי אלו הגבלים.

 

הפיצוי, שמכונה באתר החברה בשם המכוּבס: "הטבת השימושים", מתייחס לשיחות ליעדים בארץ בלבד, ולא ינתן כנגד חיובים עבור משלוח הודעות ושיחות בחו"ל, הודעות ושיחות לחו"ל. שימו לב, ההחזר לא יינתן גם על שיחות למספר המהווה גישה לשיחות לחו"ל, ומספר שאינו ברשת מפעיל בישראל. כל זה, למרות שגם השיחות ליעדים אלה נחסמו בעת התקלה.

 

ויש עוד הגבלות. לא יינתן החזר על שיחות למספר קו הסלקום של הלקוח, המשיבון הסלולרי, יעדי שיחות נתונים, שירות גוביינא,  מספר המהווה גישה לשימוש מסחרי, מספר המוביל לשירותי מידע ותוכן, מספר המוביל לשירותים עבורם נגבים תשלומי פרמיה, וכן על שיחות למספר בגינו נגבה חיוב מיוחד. גם כאן, ההגבלות הללו ניתנות למרות שבעת התקלה, המספרים הללו נחסמו לשימוש.

 

יש לכם חבילה? תקבלו החזר של 25% בלבד

ויש המשך לשורת המגבלות. מסתבר שסלקום לא תתן החזר גורף לאלו מלקוחותיה שיש להם חבילות דקות או חבילות SMS, אלא תעניק להם פיצוי מופחת, המכונה בחברה "הטבת הנחה". לקוח סלקום, שקנה חבילת דקות זמן אויר ו/או חבילת הודעות SMS, יהיה זכאי להנחה של 25% בלבד מעלות החבילה החודשית שהיתה תקפה ב-1 בדצמבר.

 

איך תוכלו לדעת שאכן קיבלתם את החזר המובטח על השיחות וההודעות של אותו שבוע? לפי החברה, יהיה לזה ביטוי בחשבונית החודשית הראשונה שתקבלו אחרי 3 בדצמבר. ללקוחות טוקמן, שיפוצו רק אם יש להם יתרה של יותר מ-3 שקלים, יינתן הפיצוי עד סוף דצמבר. בחשבונית גם תגלו דבר מה נוסף: הפיצוי לא יכלול חיובים המוצגים בחשבונית ככוללים מע"מ, לרבות חיובים על ציוד קצה וסלקום חו"ל.

 

ולסיום, הגבלה נוספת: בתקנון סלקום נאמר כי אם סכום ההחזר בחשבונית הרלוונטית נופל מסכום ההחזר לו זכאי הלקוח, הוא לא יהיה זכאי לכל החזר העולה על גובה סכום הפיצוי. זה אומר שאם נפלה טעות לרעתכם בגובה הפיצוי שקיבלתם, לא תהיו זכאים, בכל מקרה, להחזר כספי או לפריסת הטבה בחשבוניות אחרות.

 

ולקינוח, לכל הטוב הזה לא יהיו זכאים לקוחות המצויים בהליכי גבייה, לקוחות שקווי הטלפון שלהם מושהים ולקוחות נותקים מכל סיבה שהיא. 


פורסם לראשונה 02/12/2010 21:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
לא מה שחשבתם. סלקום
צילום: מתי אלמליח
מומלצים