שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    המפעילים החדשים: נוריד מחירי הסלולר ב-30%
    פטריק דרהי, הבעלים של מירס ו-HOT, וחזי בצלאל, הבעלים של 018 אקספון (מרתון), אמרו ל-ynet שהם מבטיחים לשנות את שוק הסלולר בישראל. מרתון תגיע ל-500 אלף לקוחות תוך 3 שנים, וכבר ב-2012 מירס תציע חבילות מרובעות תחת השם HOT

    אחרי ששר התקשורת, משה כחלון הבהיר במסיבת העיתונאים   אתמול (ג') בבוקר, בחיוך רציני למחצה, ש"אם המפעילים הסלולריים החדשים לא יורידו את המחירים ב-50%, אני לוקח מהם את הרישיון", בעלי מירס ו-HOT, פטריק דרהי ובעלי מרתון (018 אקספון), חזי בצלאל לא לוקחים סיכונים.

     

    בראיון ל-ynet אמרו כי יורידו מחירים באופן משמעותי, "יותר מ-20%" לפי פטריק דרהי, ו"למעלה מ-30%, לפי חזי בצלאל, ויגרמו לחברות הוותיקות בשוק, סלקום, פרטנר ופלאפון להוריד מחירים "רק מהמחשבה על כניסת שחקנים חדשים".

     

    מירס, שיש לה כבר פריסה קיימת של אנטנות בארץ, תיכנס לשוק לכל המאוחר ברבעון הראשון של 2012, ומרתון, מעט מאוחר יותר. שמות המותג הסלולריים החדשים של החברות לא יהיו כנראה מירס ו-018 אקספון אלא HOT סלולר ומרתון. שני הבעלים אמרו כי הם מבקשים לשנות את תדמית חברות הסלולר בישראל.

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    שתי הזוכות התמודדו שלשום (ב') על שתי רצועות תדרי דור 3 בתחומי ה-2.1 גיגה-הרץ, המתאימים לפעילות סלולרית מתקדמת. מולן התמודדו קבוצת FREE ("הקבוצה הצרפתית"), של מיכאל גולן.

     

    "מחירי הסלולר יירדו הרבה פחות מההצהרות" >>

     

    בסופו של מכרז, אחרי ששתי המתחרות פרשו, נקבע כי 018 אקספון תפקיד במשרד התקשורת של 710 מיליון שקל על התדר שלה, ומירס תפקיד ערבות של 705 מיליון שקל עבור התדר השני. ערבויות אלו יושבו לחברות, אם יצליחו להגיע תוך 5 שנים לנתח שוק של לפחות 7% מהשוק הפרטי, בניכוי דמי רישיון של 10 מיליון שקל, וריבית.

     

    שר התקשרות הדגיש: "אם החברות לא יגיעו ל-14% נתח שוק, הן לא יקבלו את הכסף בחזרה". חזי בצלאל, בעלי 018 אקספון (מרתון) אמר ל-ynet: "שילמנו מחיר יקר מאוד, אך חשתי גאווה להיות שותף לתהליך".

     

    פטריק דרהי, בעלי מירס אמר ל-ynet: "לא ציפיתי שהמחיר יהיה כה גבוה, ואני כבר אומר שלא אשלם אותו, כי אשיג מספר לקוחות ראוי". כדי להגיע ל-7% מהשוק הפרטי, על שתי החברות יהיה להשיג 500 אלף לקוחות, כל אחת.

     

    "נעשה זאת באמצעות חבילות לא מוגבלות, כולל דאטה, ונוריד מחירים", הסביר דרהי. "65% מתושבי ישראל הם כבר לקוחות HOT, נפנה אליהם קודם, ונציע בקרוב חבילות שיכללו שירותי טלוויזיה, טלפוניה, אינטרנט ועכשיו גם סלולר".


    פורסם לראשונה 12/04/2011 19:09

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    פטריק דרהי. HOT תציע חבילה שכוללת סלולר
    צילום: יהונתן צור
    חזי בצלאל: השם של החברה יהיה מרתון
    צילום: יהונתן צור
    מומלצים