שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    תקלה אירעה באורנג' ללקוחות שהתניידו וחזרו
    שתי מנויות טוענות שבמשך כ-24 שעות, בין יום רביעי לחמישי, המספר שלהן נעלם מהרשת. אחרי שהתקלה תוקנה, אחת נאלצה לקנות סים חדש והשנייה לא מוצאת את התא הקולי שלה, אחרי שהופיעה בו הודעה של מנוי אחר. אורנג': "כ-270 לקוחות נותקו ל-3 שעות"

    אם עזבתם את אורנג' ושבתם אליה, יתכן שהמספר שלכם נעלם ליממה, וההיעלמות הזאת הותירה אחריה סימנים. מדובר בתקלה משונה שאירעה ברשת אורנג' לקראת סוף השבוע שחלף, בין 22-21 בספטמבר. 272 מנויים שהתניידו בעבר מאורנג' וחזרו אליה, "נעלמו" מהרשת, משום שהמספר שלהם נותק. יפעת ועירית היו שתיים מהלקוחות הללו.

     

     

    יפעת טוענת שמלכתחילה נוידה מהחברה בניגוד לרצונה. "לפני כמה חודשים קיבלתי פתאום הודעה בסלולרי שכרטיס הסים לא פעיל", היא מספרת. "התקשרתי לאורנג' ושם אמרו לי שפלאפון ניידו אותי אליהם, כך הסתבר. בטעות. אחרי קרוב ליומיים והמון בלגאן סוף סוף באורנג' סידרו לי את השיחות.

     

    "ב-22 בספטמבר, יום חמישי, ניסיתי להוציא שיחה ושוב קיבלתי הודעה במסך הראשי שהסים לא פעיל, היה לי פלאשבק מהפעם הקודמת והתקשרתי לשירות הלקוחות של פרטנר.

     

    "שאלו אותי: 'לא ביקשת לחסום את הקו'? והשבתי: 'לא. לא ביקשתי'. אחרי מעבר בין נציגים, טרטורים והמתנות - הסתבר שיש תקלה כללית כלשהי. הבטיחו לי בבבוקר שעוד כמה דקות יטופל, אך כמובן שהתקלה לא נפתרה. ב-12:30 התקשרתי שוב לחברה ושוב אחרי טרטורים, אמרו לי שכל מי שניסה להתנייד בחצי השנה האחרונה מאורנג', לא יכול מהבוקר להוציא שיחות. עד ליל חמישי לא הצלחתי להוציא שיחות".

     

    אחרי שהתקלה נפתרה, יפעת טוענת שהמכשיר שלה השתבש לגמרי. "מסתבר שהסים שלי ישן והוא התבלגן לגמרי בעקבות התקלה, אז נאלצתי להחליף אותו. במוקד אמרו לי שישלחו לי 'שי' כפיצוי.

     

    הודעה במבטא רוסי בתא הקולי

    עירית מספרת: למעלה מיממה, (החל מהלילה בין רביעי לחמישי) נמחקתי מהמערכת. באורנג' הסבירו שמדובר בבעיה מערכתית שפגעה בכל מי שעבר ניוד החודש, אח"כ כנראה הונחו הנציגים לא לחזור על המידע.

     

    "במשך יום שלם הקו שלי והמספר שלי היו מנותקים לחלוטין מהמערכת. אני ולקוחות אחרים הוחזקנו כבני ערובה, משום שלא יכולנו אם רצינו להתנייד לחברה אחרת לאות מחאה, כי המספר לכאורה אינו ברשותי - הוא פשוט לא היה קיים. במהלך היום, נציגים רבים הבטיחו שהתקלה תיפתר עד סוף היום, כלומר חמישי בערב. זה לא קרה".

     

    גם אחרי שהתקלה באה אל קיצה בליל חמישי, נותר לה זכר בתא הקולי. בתחילה הופיעה שם הודעת משיבון של גבר במבטא רוסי, וכעת התא פשוט נעלם. "אני מחזיקה בתא הקולי כ-12 שנה, ופתאום הוא נעלם", היא מספרת. "באורנג' שאלו אותי לכתובתי כדי לשלוח 'שי', אך איש לא דיבר איתי על פיצוי".

     

    מחברת פרטנר נמסר: "כתוצאה מתקלה כ-270 לקוחות שהתנידו ושבו חזרה לחברה, נותקו לכ-3 שעות".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    ישלחו שי כפיצוי. פרטנר
    צילום: יוגב עמרני
    מומלצים