שתף קטע נבחר

אל על נעתרה: תוזיל את מחיר הטסת האופניים

חברת התעופה שהודיעה לאחרונה כי עבור הובלת אופניים ישלמו הנוסעים 210 דולר לכיוון, חזרה בה והורידה את המחיר ל-70 דולר לכיוון אחד, אך רק בקווים הקצרים והבינוניים

בשורה לרוכבי האופניים: חברת אל על נענתה ללקוחותיה והחליטה להוזיל, משמעותית, את עלות הובלת האופניים שעליה הכריזה לפני שבועיים, ושהייתה אמורה היתה להיכנס לתוקף בשבוע הבא.

 

דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים בחברה, אמר כי החברה קשובה ללקוחותיה ולאחר בחינה מחדש החליטה להוריד מ-210 דולרים לכיוון ל-70 דולרים, לכיוון, את מחיר הובלת האופניים ביעדים הקרובים והבינוניים, כלומר לכל יעדי אירופה. המחיר של 210 דולרים, לכיוון, יהיה לקווים הארוכים.

 

עוד בערוץ התיירות:

קבוצות רכיבה: "רצינו לגרום לשינוי מידתי"

במשך שנים היתה חברת אל על אחת מחברות התעופה הבודדות שלא גבו כסף עבור הובלת אופניים. החברה אף הצהירה כי היא עושה זאת על מנת לעודד את תיירות האופניים מישראל ואליה, ונתנה למעשה הטבה משמעותית לנוסעים שביקשו לקחת אופניים לחו"ל.

 

אולם לפני שבועיים, כפי שפורסם ב-ynet, הודיעה החברה כי היא מיישרת קו עם חברות התעופה האחרות בעולם והכריזה כי החל מה-20 במרס היא מתחילה לגבות 210 דולרים לכיוון עבור הובלת אופניים. זאת כאשר המחיר אינו קשור ליעד הטיסה ולפעמיים, בעיקר בתקופת מבצעים, עלות הובלת האופניים תהיה יקרה יותר מאשר מחיר כרטיס הטיסה.

 

החלטה זו של אל על הביאה להתארגנויות של קבוצות רכיבה וחברות נסיעות המתמחות בטיולי אופניים בחו"ל, שפתחו במאבק נגד ההחלטה. את המאבק הובילו טל רוזוב, רוכב פעיל, בלוגר עצמאי ומדריך אופניים ומנחם זיבצנר, יועץ שיווקי ועורך הבלוג-מגזין 'בגובה הכידון'. "אנו אוהבים את חברת התעופה הלאומית שלנו ומעדיפים שמה שאנו עושים ייקרא "מאבק להעלאת המודעות וניסיון להשפיע על קבלת ההחלטות", ולא חרם או ביטויים יותר דרסטיים", הם כתבו באתרי האינטרנט שאליהם הצטרפו מאות רוכבים-אוהדים.

 

אתמול, בעקבות החלטת אל על להוזיל את עלות הובלת האופניים, הגיבו השניים ואמרו כי הם שמחים שמאבקם הדהד וחלחל גם בדרגים הגבוהים ביותר בחברת אל-על. "מלכתחילה המאבק לא נועד לנהל משא ומתן על מחיר וחשוב לנו להדגיש זאת.

 

"רצינו לגרום לשינוי מידתי ובאותה נשימה להביע שהנאמנות שלנו למותג אל על נפגעה קשות, זה כבר לא הרגיש הבית שלנו. הבנו שאל על היא חברה כלכלית ויש לה את השיקולים שלה. אבל צריך לזכור שיש תמיד אלטרנטיבות. אנו מקווים שהשינוי החדש במדיניות הוא אכן מידתי ויאפשר לנו לממש את תחושת הפטריוטיות שלנו ועדיין להישאר צרכנים שפויים. זה כבר ייבחן במבחן המציאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נכנעה ללחץ. אל על
צילום: רויטרס
מומלצים