שתף קטע נבחר

ייצוגיות נגד גולן טלקום ו-HOT מובייל: לא ערוכות

התובע נגד גולן טלקום דורש החזר של 50% מעלות החשבונית החודשית ופיצוי בגין עגמת נפש בסך כולל של 6.3 מיליון שקל. מעריך: מחצית מהמנויים שהתניידו מחברות אחרות נתקלו בבעיה. התביעה נגד HOT מובייל הוגשה בסכום של 3.15 מיליון

גולן טלקום הציגה את עצמה כאלטרנטיבה צרכנית, חברת שפועלת גם בצרפת, אך למעשה לא נערכה כראוי לקלוט את הלקוחות שירצו לעבור אליה - כך נטען במסגרת תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית שהוגשה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

 

 

"בידי החברה יש פרטים מלאים אודות כמות המקרים בהם בוצע ניוד והלקוחות נתקלו בבעיה באי קבלת שיחות מחברות אחרות", נכתב בבקשה שהוגשה באמצעות עורך הדין יוסף ח'ואלד. "הערכת הנזק בשלב זה הינה בעייתית...התובע מעריך שהחברה מעניקה שירותים לכ-17 אלף מנויים אשר נתבקשו להתנייד אליה, מעריך כי מחצית מהמנויים שהתניידו מחברות אחרות נתקלו בבעיה".

 

התובע, ראמי ספורי משפרעם, תובע החזר 50% מעלות החשבונית החודשית ופיצוי בגין עגמת נפש, סך הכל 6.3 מיליון שקל.

  

אך לא מדובר בתביעה היחידה שהוגשה בעניין בעיית הניוד בחברות. ביום ד' שעבר הוגשה בקשה דומה נגד HOT מובייל בסכום של 3.15 מיליון שקל. התובע, דוד אנגור, מבקש לייצג באמצעות עורך הדין אמיר ישראלי את "כלל הלקוחות אשר הליך ניודם לא בוצע תוך שלוש שעות ממועד תחילת קבלת השירותים".

 

בתביעה נכתב כי HOT מובייל, שפעלה בעבר תחת השם מירס, הציעה את שירותיה במחיר אטרקטיבי ללקוחות פרטיים ובסמיכות יוצאת דופן למתחרה, גולן טלקום. "החברה כלל לא היתה ערוכה לקליטת אלפי הלקוחות שביקשו לקבל שירותים. בעיקר לא היתה ערוכה לביצוע הליך ניוד אל מול המפעיל הקודם ולקוחות תמימים נטשו את המפעילים ונאלצו לעשות שימוש במספר זמני אשר איננו המספר הקודם בו עשו שימוש", נכתב בתביעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שוקה כהן
מיכאל גולן, גולן טלקום
צילום: שוקה כהן
צילום: ראובן שוורץ
סניף הוט מובייל
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים