שתף קטע נבחר

נביעות: תלונות על תקלת חיוב ואיחורי אספקה

לקוחות החברה חויבו עשרות פעמים החודש. לקוח: "חוייבתי בכ-2,000 שקל במקום ב-145". נביעות: "מדובר בתקלת מחשב שטופלה במהירות ולא נגרם נזק כספי ללקוחות" במקביל, ישנם לקוחות שמתלוננים שלא קיבלו כדים באוגוסט. נביעות: "היתה עלייה בביקוש בגלל החום"

תלונות על נביעות: תקלת חיוב של נביעות הביאה לגביית יתר של אלפי שקלים מלקוחות החברה המנויים לשירות כדי המים החודשי שלה. בסופו של דבר, כך לפי החברה, הסכומים הללו לא יגבו מהלקוחות עקב תיקון מהיר, אולם יש מי שכרטיס האשראי שלו נחסם בגין התקלה. 

 

  • שירות סיוט: בלי מזגן ומים קרים בשיא הקיץ

  • סודה סטרים העלתה מחירים במשלוח ב-30%

 

אבישי, לקוח של הכדים, אמר ל-ynet: "עקב בעיה במערכת הסליקה של נביעות חוייבתי בקרוב ל-2,000 שקל במקום 145 שקל על חודש יולי. בשירות הלקוחות אמרו שזה קרה למספר רב של לקוחות".

 

אבישי גילה את חיוב היתר כשהגיע לקופה בסופרמרקט. "אני מבקש להעביר את הכרטיס והוא לא עבר. רצתי הביתה לבדוק מה קרה באתר חשרת האשראי, וגיליתי שבפירוט חיובי האשראי שלי יש לי 13 שורות חיוב מנביעות. כל המסגרת שלי היא 4,000 שקל. אחרי ששלחתי מיילים ופקסים לכל הנציגים שעשו איתי את ההסכם הם חזרו אלי ואמרו שזו טעות שקרתה לכמה לקוחות. ושיזכו אותי כבר היום. עד שאראה את החיוב של חברת האשראי בתחילת ספטמבר לא אהיה רגוע". 

נביעות. חיובי אשראי חוזרים באשראי (צילום מסך) (צילום מסך)
נביעות. חיובי אשראי חוזרים באשראי(צילום מסך)

 

לקוחה אחרת כתבה ל-ynet כי "גיליתי שחויבתי באשראי ביתר בגלל בעיה טכנית. מדובר בעלות של אלפי שקלים. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות אמרו לי שיזכו את כולם באופן מיידי. אבל מה עם עוגמת הנפש"? 

 

מנביעות נמסר: "בעקבות תקלה במערכות המחשב של נביעות חויבה מסגרת האשראי של לקוחותינו שלא לצורך, אך לא נמשך כל סכום שהוא מחשבון לקוחותינו וודאי שלא בוצעה כל העברה כספית לנביעות. התקלה טופלה במהירות והמצב הוחזר לקדמותו. אנו מצרים על כל אי נעימות שנגרמה ללקוחותינו אך חוזרים ומדגישים כי לא נגרם כל נזק כספי ללקוחותינו".

 

איפה הכדים של אוגוסט?

במקביל, לקוחות מתלוננים על בעיה בחלוקת הכדים באוגוסט. שרון כתבה ל-ynet: "במשך שבועות, אין אספקה סדירה של חלוקת כדי מים לבתי הלקוחות. לפי הנציגים יש כאוס במערך שירות הלקוחות".

 

רועי אמר ל-ynet: "זה שלושה שבועות שאני ממתין לאספקת מים מינרליים. כל פעם הם אומרים: 'זה יגיע' וזה לא מגיע. התקשרתי עשרות פעמים, כולל הזמנות מיוחדות וכלום. גם שירות הלקוחות לא פועל כרגיל, אני לקוח של נביעות שנתיים ולא היו לי בעיות ועכשיו הם עונים אחרי המתנה ממושכת. זה אוגוסט, ואני זקוק למים, אני לקוח של נביעות כי אני לא רוצה לעלות לקומה רביעית עם בקבוקים אבל זה מה שעשיתי כל החודש".

 

בעקבות מכתב ששלח לנביעות, חזרו אליו מהחברה. "אמרו לי שאקבל משלוח חירום וסירבתי, כי אוטוטו אני כבר אמור לקבל את המשלוח של ספטמבר", הוא טוען. "הציעו לי כפיצוי 3 חודשים בחינם, אבל רק המים בחינם כלומר, אצטרך לשלם דמי מנוי של 35 שקל בחודש, שזה שליש מהתשלום שאני משלם גם ככה בחודש, לכן סירבתי. ניסו למרוח אותי במוצרי מים בטעמים - סירבתי. החלטתי שאגיש נגדם תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות. אני רוצה פיצוי ב-1,500 שקל על זמן עבודה שאיבדתי ועל מאות מטרים שהלכתי מהסופר עם שישיות מים בחום של אוגוסט".

 

מנביעות נמסר בתגובה: מנביעות נמסר: "בחודש אוגוסט האחרון שכידוע היה חם במיוחד חלה עלייה גדולה בביקוש למים המינרליים של נביעות. כמו תמיד נביעות רואה בשירות ערך עליון ומתנצלת כי עקב העלייה החדה במכירות לא הצליחה במספר מצומצם של מקרים לתת את רמת השירות הנדרשת. אנו מתגברים את שירות הלקוחות על מנת שתקלות מסוג זה לא תקרנה בשנית".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים