שתף קטע נבחר

ביתילי: קנתה תמונה וחיכתה לה חודש וחצי

צביה קנתה באוגוסט תמונה ב-900 שקל וציפתה לקבלה לביתה במשלוח תוך שבוע, כמובטח. אוקטובר הגיע והתמונה לא הופיעה. "אין שירות לקוחות לתמונות", אמרו לה בחברה. אחרי פניית ynet התמונה הגיעה באותו היום. בביתילי מתנצלים: "אי הנוחות נבעה ממעבר החנות למתחם חדש"

900 שקל הוציאה צביה, תושבת ר"ג, על תמונה שקנתה בחנות ביתילי באזור התעשייה בני ברק, שם הבטיחו לה שהתמונה תגיע במשלוח לביתה תוך שבוע. חודש וחצי עבר מאז הקנייה, שנערכה ב-18 באוגוסט ומאז נעלמו עקבותיה של התמונה.

 

"מאז הקנייה מטרטרים אותי, אך התמונה לא הגיע לרשותי", סיפרה ל-ynet. "היו אמורים לשלוח לי את התמונה תוך שבוע אחרי ששילמתי עבורה את מלוא הסכום בשלושה תשלומים. אחרי 10 ימים התמונה לא הגיעה ולא תיאמו איתי את הגעתה, לכן צילצלתי לסניף לבדוק מה קורה. אמרו לי שהסניף עובר כתובת ונמצא כרגע בשלבי העברה. מה זה קשור אלי? למה מספרים לי על זה? הרי הובטח שהתמונה תגיע תוך שבוע.

 

"כשביקשתי לדעת מתי תישלח התמונה, הועברתי מעובד לעובד וניתקו לי את הטלפון אולי 8 פעמים. בייאושי, פניתי למוקד שירות הלקוחות. כשהנציגה שענתה לי הבינה שאני מבקשת שירות לגבי תמונה היא אמרה: 'לתמונות אין שירות לקוחות'. נותרתי המומה. כלומר שירות הלקוחות משרת רק לקוחות שקונים ריהוט? מה, הכסף ששילמתי על התמונה לא עבר לביתילי? זה כסף שונה משאר המוצרים שם? והיא ענתה: "אני מאוד מצטערת איני יכולה לעזור, היום יחזרו אלייך". כבר חודש וחצי עבר ואיש לא חזר".

 

"אבקש מהשליח שיעשה לך טובה"

הימים חלפו ואחרי יום כיפור, צביה החליטה לעשות מעשה. "לקחתי מונית, נסעתי לחנות ביתילי, ראיתי את האחראית על האקססוריז בחנות שמכירה את בני שמחזיק באולמות אירועים וקונה רבות בחנות. אמרתי לה שאני אימו ושאלתי, 'מה קורה עם התמונה שלי'? 'אה, בערב אבקש מהשליח שיעשה לי טובה ויביא לך את זה', אמרה. מה זאת אומרת יעשה טובה? התמונה שייכת לי. בערב, כמובן שלא הגיע לא שליח, לא תמונה ולא כלום. גם שיחה לנייד של האחראית לא עזרה כיוון שנעשתה בערב חג. היא הבטיחה שתדבר עמי אחרי החג, אבל האם התקשרה? ממש לא. בני התקשר עבורי לחנות והבטיחו לו: 'היום ישלחו לי את התמונה'. אבל היום עבר ועד כה איש לא צלצל אלי".

 

אחרי פניית ynet צביה סיפרה כי התמונה "כבר אצלי בבית". לדבריה, "מנהלת שירות הלקוחות של ביתילי התקשרה להתנצל ואף אמרה שיתנו לי פיצוי של 150 שקל. בשעה נפתרה לי סחבת של חודש וחצי".

 

מביתילי נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה ללקוחה. הדבר נובע כתוצאה ממעבר הסניף בימים אלה ממיקומו הישן למתחם העיצוב בדיזיין סנטר. מייד עם קבלת פרטי התלונה, הנושא טופל לשביעות רצונה של הגברת והתמונה נשלחה עוד באותו היום לביתה בליווי שוברי מתנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: shutterstock
ביתילי: "אין שירות לקוחות לתמונות"
צילום: shutterstock
מומלצים