שתף קטע נבחר

תקלה בשירות ההקלטות וב-VOD של yes

מאות אלפים מלקוחות yes אינם מצליחים לצפות בתכני ה-VOD של החברה או בתכנים שהקליטו באמצעות הממיר המקליט. ב-yes מסרו כי בחברה עובדים על תיקון התקלה והיא צפויה להיפתר באופן הדרגתי לכל הלקוחות, עד שעות הלילה

המסך שחור: לקוחות yes מתלוננים שאינם מצליחים לצפות בתוכניות מוקלטות וב-VOD של yes. בשירות הלקוחות אמרו ל-ynet, כי מדובר בתקלה גורפת בשני השירותים, עובדים על תיקונה ואין כרגע צפי לתיקון. נראה כי כל לקוחות yes שמחזיקים בממיר מקליט כלשהו נפגעו מהתקלה בשירות ההקלטות. מדובר במאות אלפי לקוחות. 

 

הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet

 

מי שמנסה לצפות בתכנים שהקליט על גבי הדיסק בממיר המקליט, רואה מסך שחור, כלומר, אין גישה להקלטה. אפשר לצפות בהקלטת שידור רק אם אתם מקליטים אותו ברגעים אלה ממש - אין הרשאה לצפות בהקלטות שכבר הוקלטו. כמו כן, הצפייה החיה בערוצים - תקינה.

 

לא ברור מתי החלה התקלה, שכן ל-ynet הגיעה תלונה של לקוחה אחת כבר אתמול ב-16:30 אחר הצהריים, אולם ב-yes טוענים שהתקלה החלה רק היום, בשעות הבוקר המוקדמות. רוב התלונות בעמוד הפייסבוק של החברה אכן הועלו לעמוד לפנות בוקר והבוקר, אך מופיעה גם תלונה אחת מאמש.

 

אחד הלקוחות כתב בעמוד הפייסבוק של החברה אתמול, בסביבות 23:30, כי הממיר שלו פתע הוריד "עדכון גרסה", ללא התראה. לא ברור אם יש לכך קשר לתקלה ואם זו הסיבה לתקלה.

 

הלקוח כתב: "צפיתי בטלויזיה ולפני מספר דקות בום! מסך שחור לשנייה-שתיים ואז מופיעה השקופית הזאת ("מתבצעת הורדת גרסא אנא המתן. אין לנתק את המפענח מהחשמל בעת ההורדה"). yes יקרים, מדוע אתם עושים את זה ללא התראה מוקדמת, בשעה שאנשים צופים בטלויזיה ולאחרי הפעולה הזאת כל התוכניות שהזמנתי להקלטה והתזכורת שיש תוכנית נמחקו"!

 

מתלוננים על המתנה ממושכת במוקד הטכני

בשלוש בלילה, כתב לקוח אחר בעמוד הפייסבוק של yes: "מה נסגר עם ממיר ה-yes max hd? באמצע צפייה בהקלטה פתאום נהיה מסך שחור. חשבתי שזו סתם תקלה בהקלטה (שזה לא דבר נדיר בהקלטות, בעיקר HD, שיש כל מיני תקיעות ועיוותים של התמונה למשך כמה שניות), אבל מסתבר שלא - בכל הקלטה שניסיתי להפעיל מקבלים מסך שחור ומד הזמן מבצע דילוגים. ניסיתי לנתק את הממיר מהחשמל ולחבר בחזרה וזה גם לא עזר..".

 

לקוחות נוספים כתבו כי הם רואים מסך חשוך בעת שהם מנסים לגשת להקלטות וחלקם אף התלוננו על המתנה ממושכת במוקד הטכני. לקוחה כתבה מייל ל-ynet הבוקר: "לדעתי תקלה מאוד גדולה בyes. לא ניתן לראות תוכניות מוקלטות ו-VOD. מוקד השירות שלהם מפוצץ ולא ניתן להגיע לנציג. יש לי הרגשה שזו תקלה ארצית". אחת הלקוחות כתבה בפייסבוק ב-5:30 בבוקר לערך: "בוקר טוב, יש לי בעיה עם שידורי ההקלטות, כבר יותר מ- 40 דקות אני על הקו מחכה שנציג שלכם יענה לי. זה לא הגיוני שבשעה כזאת זה יהיה זמן ההמתנה".

 

לקוחות yes מחזיקים ב-1.8 מיליון ממירים. שירות ה-VOD של החברה עולה 14.90 שקלים בחודש. רוב לקוחות החברה לא מנויים לשירות, אך כן מחזיקים בממיר מקליט כלשהו. מדובר במאות אלפי לקוחות. גם אלה שאינם מנויים ל-VOD משלמים בממוצע על חבילת ערוצים, בין 200 ל-300 שקל לחודש, כשהחברה מציעה גם חבילה צרה ב-149 שקל לחודש מחיר מבצע, 169 שקל מחיר מחירון.

 

ב-yes מסרו בתגובה: "בשעות האחרונות אותרה תקלה אצל חלק מהלקוחות בניגון תוכניות מוקלטות ותכני VOD בלבד. הצפייה בשאר הערוצים מתקיימת כרגיל. התקלה בטיפול וצפויה להיפתר באופן הדרגתי לכל הלקוחות, עד שעות הלילה. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
yes. לקוחות: המתנה ממושכת במוקד הטכני
מומלצים